Тема 5. Розпорядок дняМета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров'я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Ви вже знаєте, що таке розпорядок дня. Це точно встановлений розпорядок життя людини протягом дня, необхідний для збереження її здоров’я. — Які основні моменти режиму дня? (Прокинутися вранці завчасно, щоб зробити ранкову гімнастику, почистити зуби, поснідати; обов’язкове триразове харчування (здорова їжа), прогулянки, достатній сон.) III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ви більше дізнаєтеся про режим дня. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (г. 18-21) — Чому розпорядок дня, якого ви дотримувалися в першому класі, має дещо змінитися? — Що треба встигнути зробити за день? (Уроки вивчити, з друзями погратися, спортивну секцію відвідати, батькам допомогти.) — Розгляньте малюнок на с. 18. Де висить розпорядок дня? Чи є у вас гарно оформлений розпорядок дня? — Розгляньте малюнок на с. 19. Що означає дотримуватися розпорядку дня? — Чи однаковий розпорядок дня для вихідних днів і канікул? Чому? — Пам’ятайте: той, хто дотримується розпорядку дня, росте здоровим, бадьорим і має гарний настрій. — Прочитайте вірш Олега Орача «Галя-невстигаля» (с. 20). — Як ви вважаєте, чому Галя завжди спізнюється? Чому її прозвали Не-встигалею? Які поради ви можете їй дати? — Розкажіть, як ви збираєтеся до школи. Чи відразу встаєте з ліжка, коли вас розбудять? Чи встигаєте зробити зарядку, поснідати? Коли ви збираєте портфель: зранку чи звечора? — Як ви вважаєте, чому треба дотримуватися розпорядку дня? Практична робота 1. За допомогою дорослих склади свій розпорядок дня. 2. Порівняй минулорічний розпорядок дня з теперішнім. Чим вони відрізняються? 3. Порадься з батьками і склади окремо розпорядок дня для вихідних днів і канікул. — Порівняйте свій режим дня зі зразком у підручнику (с. 21). Чим вони схожі, чим різняться? 2.Фізкультхвилинка ХМАРИНКА Хмаринка сонечко закрила, Слізки срібнії зронила. Ми ті слізки пошукаєм, У травичці позбираєм, Пострибаєм, як зайчата, Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудової А тепер до праці знову. (Затулити обличчя руками.) (Присідання.) (Стрибки.) (Танцювальні рухи.) V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1.Тестування 1) Для чого школяреві потрібний режим дня? а) Щоб усе встигати; б) щоб нічого не встигати; в) щоб зберегти здоров’я; г) щоб утратити здоров’я. 2) Познач цифрами порядок виконання режиму дня: виконання домашніх завдань заняття за інтересами сон підйомуроки в школі обідвідпочинок сніданоквечеря 2.Робота за картками (див. Додаток на с. 12) VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Що таке розпорядок дня? — Яке значення має режим дня для людини? — Розкажіть про свій розпорядок дня. — Скільки часу триває ваш відпочинок? — Як ви полюбляєте відпочивати? — Чому ви виконуєте розпорядок дня? | |
| |
Переглядів: 3963 | |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання» |
Всього коментарів: 0 | |