УРОК 35 Тема: Практична робота: моделювання ситуації протидії шкідливим звичкамМета: вчити учнів протидіяти шкідливим звичкам, контролювати свою поведінку. Хід Уроку 1. Виконання тесту Шкідливі звички — це: а) тютюнопаління; б) рухливі ігри; в) вживання алкогольних напоїв; г) човгання ногами; д) смоктання пальців; е) обгризання нігтів. 2. Повідомлення вчителя Учитель. Шкідливі звички — це звички, які погіршують здоров’я. Серед них — тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотиків, плювання, нецензурні висловлювання. Тютюнопаління, вживання алкоголю і наркотиків дітьми призводить до загибелі нервових клітин мозку, в результаті чого наступає недоумство. Такі хворі згодом помирають. Трапляється, що дорослі або підлітки навмисне привчають дітей до сигарет, спиртного, наркотиків, щоб потім використовувати їх як злодіїв, жебраків і шахраїв. 3. Робота за підручником (С. 42) — Чому куріння в дитячому віці завдає найбільше шкоди здоров’ю? Яких порад слід дотримуватися, щоб у вас не було цієї шкідливої звички? — Що можна зробити, щоб здаватися дорослішим? — Які слова треба сказати собі, якщо вам пропонують закурити, а відмовитися ніяково? Учитель. Шкідливих звичок позбуватися нелегко, тому краще їх не набувати. Корисні звички позитивно впливають на зміцнення і збереження здоров’я. Їх треба постійно виробляти і повсякчас удосконалювати. 4. Підсумок Уроку Відповіді учнів на запитання за розділом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1644 | |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
У царстві тварин |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Всього коментарів: 0 | |