УРОК 34 Тема: Корисні й шкідливі звички та їх вплив на здоров’я в сім’ї і школіМета: пояснити учням негативний вплив на здоров’я куріння, гучної музики, довготривалого перегляду телевізійних передач; вчити учнів називати корисні та шкідливі звички, контролювати свою поведінку; виховувати відповідальність за власне здоров’я. Хід Уроку 1. Вступне слово вчителя Учитель. З раннього дитинства батьки допомагають вам виробляти корисні звички. Це допомагає вам не робити необачних вчинків, не шкодити власному здоров’ю. Сьогодні на уроці ми обговоримо корисні й шкідливі звички, навчимося виробляти відповідальне ставлення до власного здоров’я. 2. Робота за підручником (С. 42) — Що таке звички? Наведіть приклади. — Як називаються звички, корисні для здоров’я? — Як називаються звички, що завдають шкоди здоров’ю? — Яка одна з найшкідливіших звичок? — Яких порад слід дотримуватися, щоб у вас не було цієї шкідливої звички? Учитель. Погані звички дуже важко виправляти, тому краще їх не набувати. Розгляньте таблицю з переліком корисних і шкідливих звичок. — Назвіть корисні звички. Доповніть цей перелік. — Назвіть шкідливі звички. Доповніть цей перелік. Учитель. Часто діти вживають алкоголь і займаються тютю- нопалінням, щоб здаватися старшими, вразити своїх однолітків. Це поганий спосіб привернути до себе увагу однокласників. Інтерес до таких дітей швидко згасає, з ними перестають дружити. Часом діти гризуть нігті. Цієї шкідливої звички треба позбуватися, бо під нігтями багато шкідливих мікробів. Також можна травмувати шкіру навколо нігтів, що призведе до гнійного запалення. До того ж, на такі нігті неприємно дивитися. — Прочитайте вірш Ігоря Січовика «Вилікувався». — Чому Толю не впізнали мама, тато і бабуся? — Від яких, на вашу думку, шкідливих звичок хоче позбутися хлопчик? — Розгляньте малюнки на с. 42. Що роблять діти? Складіть речення за малюнками. — Розкажіть, у кого з дітей корисні звички, а в кого — шкідливі. Учитель. Великої шкоди завдає здоров’ю гучна музика, постійне її слухання через плеєр. Барабанна перетинка від цього поступово потовщується, і людина втрачає гостроту слуху. Подумайте і розкажіть за малюнками, до чого можуть призвести шкідливі звички. Учитель. Отже, гучна музика, довге сидіння перед телевізором чи комп’ютером, надмірне споживання солодощів, тютюнопаління завдає шкоди дитячому організму, призводить до хвороб. 3. Фізкультхвилинка Ми учились, ми трудились І, напевно, вже стомились. Тож давайте для розрядки Зробим кілька вправ зарядки. Раз! — підняли руки вгору. Два! — нагнулися додолу. Три! — повернулись вправо, вліво. На «чотири» — раз присіли, Похитали головою Ще й притупнули ногою, Пальчиками повертіли І за парти тихо сіли. 4. Робота в зошиті (С. 62-63) 1) № 1. Розгляньте малюнки. Складіть за ними речення. Назвіть шкідливі звички. Дайте корисні поради дітям, зображеним на малюнках. 2) № 2. Розгляньте малюнок. Поміркуйте і розкажіть про шкідливий вплив тютюнового диму на здоров’я. 3) № 3. Розгляньте малюнок. Поміркуйте і розкажіть про шкідливий вплив гучної музики на здоров’я. Що ви порадите хлопчикові? 4)№ 4. Розгляньте малюнки. Складіть за ними речення. Позначте шкідливі звички червоним квадратиком. Зафарбуйте малюнки із зображенням тих шкідливих звичок, яких слід позбавитись вам. 5. Підсумок Уроку — Наведіть приклади різних звичок. — Які звички корисні? — Які звички шкідливі? — Які ви маєте звички, що корисні для здоров’я? — Які ви маєте звички, що завдають вам шкоди? — Обговоріть вдома з батьками, яких шкідливих звичок вам слід позбутися. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2461 | |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
Всього коментарів: 0 | |