Тема 2. Здоров’я і хворобиМета: формувати уявлення учнів про значення здоров'я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров'я; вчити профілактичних засобів; сприяти формуванню навичок здорового способу життя. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я) — Що таке здоров’я? — Найціннішим для кожної людини є її здоров’я. Коли ти здоровий, легко впораєшся з будь-якою справою. Купити здоров’я неможливо. Його потрібно зберігати й зміцнювати. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ви більше дізнаєтеся про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці. Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 9-11) — Що говорить народна мудрість про здоров’я? Як ви її розумієте? — Які прислів’я і приказки про здоров’я ви знаєте? У здоровому тілі — здоровий дух. Чиста вода для хвороби біда. Здоровий не знає, який він багатий. Найбільше щастя у житті — здоров’я. Здоров’я не купиш ні за які гроші. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий. Здоров’я — всьому голова. — Розгляньте малюнки на с. 9. Як треба берегти і зміцнювати здоров’я змалку? — Назвіть ознаки здоров’я. Я здоровий, якщо: у мене нічого не болить; я добре сплю вночі; я бадьорий з ранку до вечора; я маю хороший апетит; у мене гарний настрій; мені цікаво вчитися. — Наскільки радіснішим було б наше життя, якби ми не хворіли і почувалися завжди здоровими. Та, на жаль, існує багато різних хвороб. І проявляються вони по-різному. В одних випадках можлива висока температура, в інших — біль у животі, горлі тощо. Якщо людина захворіла — вона слабшає, у неї погане самопочуття, відсутній апетит, немає сил навчатися і працювати. . — Розгляньте малюнки на с. 9. Назвіть ознаки хвороби. Я захворів, якщо\ у мене щось болить (голова, горло, вухо, зуб, живіт.); я почуваюся слабким і знесиленим; мене нудить, немає апетиту; ■ у мене кашель, нежить або висипка на шкірі. — Поясніть прислів’я. Здоровим будеш — усе добудеш. — Відгадайте загадку Чого хочеш — не купиш, а що хочеш продати — не продаси. Що це? Робота у групах — Прочитайте про двох хлопчиків — Дмитрика та Олеся. За описом і малюнками с. 11 дайте відповідь на запитання: «Хто з них дбає про своє здоров’я?». Відповідь обґрунтуйте. — Розгадайте ребуси. Робота в парі — У парі з однокласником розкажіть про те, як ви хворіли: яка це була хвороба; чому, на вашу думку, ви захворіли; як вас лікували. — Як хвороба може завадити вашим планам? Домашнє завдання — Обговоріть з батьками, як треба діяти, якщо ненароком погіршилося самопочуття: у школі, вдома, на вулиці. Інсценування Принесіть до класу свої улюблені іграшки. Об’єднайтесь у пари і розподіліть ролі. Один із вас буде «мамою» (або «татом»), а другий — «лікарем». Уявіть, що ваша іграшка захворіла. Що з нею сталося? Чому вона захворіла? Як ви її лікували? Які поради дали «пацієнту» на майбутнє? 2.Фізкультхвилинка БЕРІЗКИ ІКЛЕНЦІ Ми берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці. Ми в стрункі стаєм ряди, Виправляєм гілочки. Ледь зіп’ялись з корінців, Дістаємо промінців. Ми стискаєм їх вогонь В зелені своїх долонь. Хилять свіжі вітерці Вліво-вправо стовбурці, Ще й верхівки кожен ряд Нахиля вперед-назад. V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1.Робота над загадками — Як бути здоровим? Відгадайте загадки! Щоб здоров’я добре мати, Слід про нього змалку . (Встати.) (Руки поставити перед собою.) (Руки підняти вгору.) (Стиснути кулачки.) (Нахили тулуба праворуч-ліворуч.) (Вправи для шиї.) • Кожний ранок обливатись І зарядкою . • У дворі щодня гуляти, Повноцінно їсти й . • Добре мити всі продукти, Досхочу вживати . • За зубами доглядати, Дірочки всі пломбу . • Будете це все робити — Перестанете . Н.Гуркіна — Намалюйте малюнки, як потрібно дбати про своє здоров’я. 2. Тестування 1) Найціннішим для людини є: а) домівка; б)здоров’я; в) життя; г) золото. 2) Чи можна купити здоров’я? а) ні; б) так. 3) Щоб бути здоровим, треба: а) дотримуватися режиму дня; б) їсти багато солодощів; в) чистити зуби; г) не стригти нігті і не розчісуватися; д) купатися раз на місяць; е) правильно харчуватися. 3. Вправа «Намисто здоров'я» Учитель роздає дітям паперові кружечки-«намистинки» діаметром 5 см. Це перлинки здоров’я. На кожній намистинці пропонує написати, як діти берегтимуть своє здоров’я, що для цього робитимуть. Коли всі перлинки будуть підписані, за допомогою голки і нитки виготовляють намисто. Запропонуйте дітям одягнути «намисто здоров’я» на себе і показати його одне одному. Висновок: здоров’я — запорука щастя й повноцінного життя. І хоча можна почуватися добре, слід пам’ятати, що про здоров’я треба дбати змалечку й постійно. Щоденна турбота про збереження і зміцнення здоров’я є здоровим способом життя. Запропонуйте дітям показати намисто здоров’я батькам, запитайте їх про власний досвід збереження та зміцнення здоров’я. VI. Підсумок уроку — Який вигляд має здорова людина? — Що означає бути здоровим? — Хто із вас може сказати про себе: «Я здоровий»? Доведіть свою думку. — Від чого залежить здоров’я? — Що треба робити, щоб бути здоровим? — Як ви можете зберегти своє здоров’я? — Про що може мріяти здорова людина? — Про що може мріяти хвора людина? — Чому дитина повинна бути здоровою? | |
| |
Переглядів: 3182 | |
Тварини |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Всього коментарів: 0 | |