💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про букви К, к ("ка"), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом

Урок  61 (читання)

Тема: Закріплення знань про букви К, к ("ка"), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з новою буквою; ознайомити з рукописним шрифтом; розвивати зв'язне мовлення, спостережливість; виховувати старанність, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: предметні малюнки; звуко-складові моделі та фішки до них; фігурки півника та двох мишеняток; складова таблиця; пірамідки слів.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Пролунав і стих дзвінок. Починається урок.

Всі за парти тихо всілись І на мене подивились.

- Подаруйте, діти, мені свої гарні, милі, світлі усмішки - і почнемо урок.

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Гра"Утвори слово"

к - ва - с к - ла - с ві - к - но ві - но - к

- Яка буква спільна в усіх словах? Покажіть її.

- Який звук вона позначає на письмі? Наведіть приклади.

2 Повторення скоромовки, вивченої на попередньому уроці

3 Бесіда

- Пригадайте, герої якої казки завітали до нас на минулому уроці?

- Які казки, що дружать з буквою к ("ка"), ви знаєте?

III. Повідомлення теми і завдань уроку

У назвах казок різних буква "ка" є,

І ви щойно всі їх згадали.

А ось подивіться - завітали сюди Герої казок цих цікавих.

- Назвіть, хто саме завітав до нас на урок, з якої вони казки.

- Півник та мишенята Круть і Верть приготували для вас різні завдання.

IV. Закріплення навичок читання складів та слів 1 Робота зі складовою таблицею

2 Читання пірамідок слів

- Які слова на уроці ми вже читали?

 Фізкультхвилинка

Рано півник уставав, Голосок свій подавав: "Ку-ку-ріку, ку-ку-ріку". Раз знайшов він колосок І поклав його в мішок.

До млина із ним пішов І на борошно змолов.

І щоранку залюбки Випікав він пиріжки.

Ой, які ж вони смачні,

І рум'яні, й запашні!

V. Робота за Букварем

 Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

Оченята роблять вправи:

Вліво, вправо, вліво, вправо.

Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись!

Водимо очима вліво-вправо, вгору-вниз протягом 2 хв.

1 Бесіда про калину

- Що таке калина?

- Що вам відомо про цю рослину?

Калина - кущова рослина з білими невеликими квіточками та гіркими чи кисло-солодкими ягодами, зібраними в кетяг, а також - ягоди цієї рослини.

2 Опрацювання тексту "Калина"

1) Перегляд тексту учнями.

- Прочитайте назву тексту.

- Як ви гадаєте, про що йтиметься в ньому?

- Скільки речень у тексті? Чому ви так вважаєте?

2) Читання тексту.

3) Робота над змістом.

- Що коло калини?

- Що на калині?

- У кого вінок?

3 Зіставлення звукової моделі та малюнків

- Назвіть предмети, зображені на малюнках.

- До якого слова підходить подана звуко-складова модель?

На дошці - модель до слова калина.

4 Розвиток зв'язного мовлення

- Розгляньте малюнок на розвороті.

- Кого і що ви на ньому побачили?

- Яке речення з тексту підходить до цього малюнка?

- Складіть свої речення.

Учні складають свої речення і вибірково записують їх графічно.

VI. Підсумок уроку

- З якою буквою були пов'язані всі завдання, отримані від наших героїв?

- Що ви запам'ятали про калину?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2640 | Рейтинг: 0.0/0
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26
Це цікаво знати
Охорона водойм
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]