Урок 61 (читання) Тема: Закріплення знань про букви К, к ("ка"), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтомМета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з новою буквою; ознайомити з рукописним шрифтом; розвивати зв'язне мовлення, спостережливість; виховувати старанність, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи. Обладнання: предметні малюнки; звуко-складові моделі та фішки до них; фігурки півника та двох мишеняток; складова таблиця; пірамідки слів. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав і стих дзвінок. Починається урок. Всі за парти тихо всілись І на мене подивились. - Подаруйте, діти, мені свої гарні, милі, світлі усмішки - і почнемо урок. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра"Утвори слово" к - ва - с к - ла - с ві - к - но ві - но - к - Яка буква спільна в усіх словах? Покажіть її. - Який звук вона позначає на письмі? Наведіть приклади. 2 Повторення скоромовки, вивченої на попередньому уроці 3 Бесіда - Пригадайте, герої якої казки завітали до нас на минулому уроці? - Які казки, що дружать з буквою к ("ка"), ви знаєте? III. Повідомлення теми і завдань уроку У назвах казок різних буква "ка" є, І ви щойно всі їх згадали. А ось подивіться - завітали сюди Герої казок цих цікавих. - Назвіть, хто саме завітав до нас на урок, з якої вони казки. - Півник та мишенята Круть і Верть приготували для вас різні завдання. IV. Закріплення навичок читання складів та слів 1 Робота зі складовою таблицею 2 Читання пірамідок слів - Які слова на уроці ми вже читали? Фізкультхвилинка Рано півник уставав, Голосок свій подавав: "Ку-ку-ріку, ку-ку-ріку". Раз знайшов він колосок І поклав його в мішок. До млина із ним пішов І на борошно змолов. І щоранку залюбки Випікав він пиріжки. Ой, які ж вони смачні, І рум'яні, й запашні! V. Робота за Букварем Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) Оченята роблять вправи: Вліво, вправо, вліво, вправо. Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись! Водимо очима вліво-вправо, вгору-вниз протягом 2 хв. 1 Бесіда про калину - Що таке калина? - Що вам відомо про цю рослину? Калина - кущова рослина з білими невеликими квіточками та гіркими чи кисло-солодкими ягодами, зібраними в кетяг, а також - ягоди цієї рослини. 2 Опрацювання тексту "Калина" 1) Перегляд тексту учнями. - Прочитайте назву тексту. - Як ви гадаєте, про що йтиметься в ньому? - Скільки речень у тексті? Чому ви так вважаєте? 2) Читання тексту. 3) Робота над змістом. - Що коло калини? - Що на калині? - У кого вінок? 3 Зіставлення звукової моделі та малюнків - Назвіть предмети, зображені на малюнках. - До якого слова підходить подана звуко-складова модель? На дошці - модель до слова калина. 4 Розвиток зв'язного мовлення - Розгляньте малюнок на розвороті. - Кого і що ви на ньому побачили? - Яке речення з тексту підходить до цього малюнка? - Складіть свої речення. Учні складають свої речення і вибірково записують їх графічно. VI. Підсумок уроку - З якою буквою були пов'язані всі завдання, отримані від наших героїв? - Що ви запам'ятали про калину? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2640 | |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Це цікаво знати |
Охорона водойм |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Всього коментарів: 0 | |