Урок № 27
Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну. Обладнання: природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики, серветки, коробки з-під цукерок. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць. ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі художників-дизайнерів. Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. Їх роботи прикрашають наше життя. ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Вступна бесіда. – У своїй роботі ми будемо використовувати різний матеріал. Здогадайтесь, який? – Яскраві пелюстки І запах пречудовий — І хочеться усім Побачити їх знову. (Квіти) – Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя) – Є у голочки подружка, Що прив’язана до вушка. Слід у слід за нею ходить, Візеруночки виводить. (Нитка) – Ще допоміжним матеріалом є гілочки дерев, мушлі, пісок тощо. 2. Демонстрація та аналіз зразка 3. . Інструктаж із техніки безпеки. • Ножиці — гострий інструмент • Зберігати ножиці необхідно у закритому вигляді. • Різати потрібно сидячи, не розмахувати ножицями, стежити за паль-цями. • Без дозволу вчителя не брати інструменти. 4. Фізкультхвилинка. ІV. Практична робота: 1. Інструктаж учителя. – Розгляньте зразок «Акваріум». – У коробці з-під цукерок зробіть фон. Це може бути кольоровий папір або клаптик тканини блакитного кольору. – Кольоровий папір наріжте на смужки і скатайте кульки («морські камінці») або можна використати справжні мушлі. Наклейте кульки або мушлі на дно коробки. – Із паперу зеленого кольору або смужок тканини зробіть водорості і приклейте у коробку на основу. – Рибок можна зробити з половини шкаралупи грецького горіха і половини чищеного жолудя. Хвости та плавці виріжте із кольорового паперу або з осіннього листя. 2. Робота над виготовленням панно: Учні виконують роботу за зразком або виконують панно за власним задумом.
Теми панно: • «На лісовій галявині»; • «На лузі»; • «Чарівний ліс»; • «На березі річки» тощо. Учитель надає допомогу учням. 3. Виставка та оцінювання робіт. Критерії відбору: Ø оригінальність ідеї, Ø самостійність виконання, Ø охайність. VІ. Підсумок уроку – Чого ви навчилися на уроці?? – Хто зробив панно за власним задумом? – Яку тему ви обрали? Чому? | |
| |
Переглядів: 4600 | |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Дерева, кущі, трав'янисті рослини |
Всього коментарів: 0 | |