Урок 75 Тема. Усне й письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом. Розпізнавання кутів різних видівМета: удосконалювати вміння учнів виконувати усне й писемне додавання й віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння складати задачі за даним коротким записом; формувати вміння розпізнавати кути різних видів. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, завдання для самостійної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Учень зачитує складену задачу, яка б розв’язувалась запропонованими в підручнику діями. 2. Усна лічба 1) Гра «Допоможи бігуну дістатися фінішу». СТАРТ 35 +14 23 +21 16 +52 25 + 32 44 + 31 62 + 24 ФІНІШ 2) Математичний диктант. • Знайти суму чисел 34 і 50; • 50 зменшити на суму чисел 22 і 4; • від 80 відняти різницю чисел 56 і 25; • різницю чисел 99 і 47 збільшити на 14; • 33 збільшити на різницю чисел 61 і 40; • від 78 відняти 39; • 12 збільшити на суму чисел 33 і 11. 3) Перевірка. 4) Склади приклади з переходом через десяток за даними відповідями. + = 42 + = 67 + = 56 + = 75 5) Виконання завдання № 568. II. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання прикладів № 570 (самостійно) 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка 4. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 569. Діти виконують це завдання самостійно. 2) Перевірка роботи. 3) Складання задачі за скороченим записом (№ 571). — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне запитання задачі? Діти самостійно записують розв’язання задачі. — Назвіть другий спосіб розв’язання задачі. 4) Складання задачі за скороченим записом і числовими даними (№ 572). Діти самостійно розв’язують задачу. 5. Самостійна робота 1 варіант Обчислити. 54 + (35 – 27) 60 – (43 – 15) 65 – 26 + 1 90 – 56 – 12 2 варіант Обчислити. 30 – (11 – 7) 56 – (34 + 13) 19 + 19 – 20 72 – 51 – 11 6. Перевірка роботи 7. Завдання для допитливих «Бульбашка» Знайти взаємозв’язок між числами в кружечках і кількістю точок. Вписати відповідні числа на другому малюнку. III. Підсумок уроку IV. Домашня робота С. 98 № 574, № 575. | |
| |
Переглядів: 1955 | |
Комахи |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
Всього коментарів: 0 | |