Урок 32 Тема. Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Творча робота над задачеюМета: розвивати в учнів уміння лічити десятками; формувати уміння ставити запитання відповідно до заданої умови задачі й числового виразу, складеного за числовими даними умови. Обладнання: схеми задач, предметні малюнки, картки з числами, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень називає, якою дією розв’язував задачу. 2) Другий учень називає відповіді до прикладів. 2. Усна лічба 1) Гра «Намисто». Вставляючи числа + 2 або –3, доберіться до кінцевого пункту. 2) Вставити пропущені числа: 79 … 81, 82, …, …., 85, 86, …, 88, ... 3) Назвати числа від 100 до 91, від 60 до 71. 3. Математичний диктант • 18 зменшити на суму чисел 3 і 5; • 6 збільшити на 9; • від 11 відняти 8; • суму чисел 5 і 9 зменшити на 8; • 12 зменшити на суму чисел 7 і 4. 4. Самостійна робота по групах 1 група Розв’язати приклади. 2 група Порівняти. 3 група Розв’язати приклади. 5. Перевірка роботи II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Робота за таблицею розрядів. Діти виставляють запропоновані вчителем числа. 2. Пояснення нового матеріалу — Десять — це нова лічильна одиниця. Її використовують, якщо треба полічити велику кількість предметів. — Назвіть предмети, які часто лічать десятками. 3. Первинне закріплення Діти виконують завдання № 241, 242, 243. 4. Фізкультхвилинка-гра «Чапля» Учитель оголошує конкурс на кращу чаплю. За сигналом діти повинні праву ногу зігнути в коліні, повернути її на 90° до лівої і притиснути ступню до стегна лівої ноги якомога вище. Руки на поясі. Очі заплющені. Необхідно протриматися в такому положенні якомога довше. Ця гра тренує вестибулярний апарат і розвиває здатність концентрації уваги, а також завжди підвищує настрій дітей. III. Розвиток математичних умінь 1. Творча робота над задачею Виконання завдання № 244. — Про що дізнаємося, якщо розв’яжемо вираз 9 + 7? (Скільки завод виготовив телевізорів і магнітол разом.) — Про що дізнаємося, якщо розв’яжемо вираз 9 – 7 ? (На скільки більше виготовили магнітол, ніж телевізорів.) 2. Розв’язання задачі № 245 — Про що йдеться у задачі? — Що в задачі відомо? — Про що треба дізнатися? — Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? — Це складена задача чи проста? — Про що дізнаємося спочатку? (Скільки холодильників відремонтували за другий тиждень.) — Як? (До 8 додати 2) — Як відповісти на головне запитання задачі? (До десяти додати 9) Учитель на дошці записує скорочений запис умови задачі. I. — 8 х. II. — ? х., на 2 х. більше III — 9 х. } ? х. 3. Задача з логічним навантаженням Якщо лисиця Аліса дасть коту Базиліо 5 монет, то у кота Базиліо та у лисиці Аліси буде однакова кількість монет. Скільки монет у них було спочатку? 4. На дошці виставлені картки, на яких записані числа десятками Назвати числа в порядку збільшення. Назвати числа в порядку зменшення. 100 30 10 70 90 20 50 IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 49 № 246, № 247. | |
| |
Переглядів: 4755 | |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Всього коментарів: 0 | |