Урок 29 Тема. Утворення і назва чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Вправи на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Розв’язання складених задачМета: ознайомити учнів з числами від 21 до 39; вправляти у лічбі предметів; розвивати вміння розв’язувати складені задачі. Обладнання: набірне полотно, нумераційна таблиця, лічильні палички, схеми задач, цифри. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Математичний диктант • Знайти суму чисел 9 і 9; • від 17 відняти 9; • суму чисел 3 і 8 зменшити на 4; • різницю чисел 14 і 6 збільшити на 9; • доданок 8, доданок 5, знайти суму; • попереднє число до числа 20; • сусіди числа 18. 2. Усне складання задач за схемами I — 5 } ? II — ?, на 7 більше Було — 3 і 5 Прилетіло — 6 Стало — ? 3. Гра «Дощик» 11 – 3 15 – 9 5 + 8 12 – 6 13 – 7 15 – 7 7 + 6 2 + 9 5 + 6 11 – 4 14 – 8 4. Усне виконання завдання № 214 Діти зменшують числа на 8, збільшують числа на 9. II. Р обота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Виконання завдання № 209. — Які числа пропущені? Діти називають число, наступне для кожного пропущеного. 2. Практична робота. Робота в парах Діти відраховують 10 паличок. — Як називають 10 паличок? (Десяток) — Відрахуємо ще 10 паличок. Скільки десятків стало? (Два) — Як називають число, яке містить два десятки? (Двадцять) 3. Робота з набірним полотном Учитель виставляє на набірному полотні 2 десятки паличок. Потім додає ще одну. — Скільки стало паличок? (Два десятки й одна) — Два десятки і один становить двадцять один. Назва цього числа двадцять один. — Як утворити наступне число? (Додати ще одну паличку.) Діти виходять до дошки й утворюють числа, які називає вчитель. 22, 25, 28, 26. — Назвіть число, яке містить 2 десятки і 5 одиниць; 2 десятки і 9 одиниць. Полічіть від 20 до 29. Полічіть від 29 до 20. — Яке число наступне до числа 29? (Число 30) — Як утворили це число? (До 29 додали ще одну паличку.) — Число 30 містить 3 десятки. Якщо додамо до числа 30 дві одиниці, яке утвориться число? — Полічіть від 30 до 39. Полічити від 39 до 30. Учитель виставляє на дошці таблицю розрядів. Діти за бажанням виходять до дошки і виставляють за допомогою карток названі вчителем числа. Десятки Одиниці 3 4 Діти називають, скільки в числах десятків і скільки одиниць. (23, 34, 26, 17, 29) 4. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 210. 2) Виконання завдання № 211–213. 5. Фізкультхвилинка Звірі дружно всі живуть Нас до себе в гості звуть. Будемо весело ми гратись, Разом з зайчиком стрибати. Туп-туп ніжками. Повернутись то в один, то в інший бік. Лясь-лясь ручками. Скік-скік ніжками. III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Задача з логічним навантаженням. Висота будинку 12 метрів, а тополі — 10 метрів. На скільки метрів потрібно підрости тополі, щоб вона була вищою за будинок на 3 метри? 2) Розв’язання задачі № 216. — Прочитайте умову задачі. — Прочитайте запитання. — Про що йдеться в задачі? — Що в задачі відомо? — Про що треба дізнатися? Один із учнів записує на дошці скорочений запис задачі. Росло — 15 в. Зрізали — 6 в. Посадили — 9 в. Стало — ? в. Діти самостійно розв’язують задачу. 3) Перевірка роботи. Діти зачитують першу і другу дію задачі. — Хто розв’язав задачу за допомогою виразу? Зачитайте, будь ласка, його. (15 – 6 + 9) IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 44 № 217, 218. | |
| |
Переглядів: 6546 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Культурні рослини рідного краю |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
Всього коментарів: 0 | |