УРОК 19 Тема. Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітектурних об’єктів. Практична робота «Казкове місто»Мета: 1. Поглибити знання про виражальні можливості силуетних форм, дати поняття просторового явища і його зображення на площині способом загороджування. 2. Удосконалювати прийоми роботи з кольоровим папером, розвивати почуття гармонійного поєднання кольорів, створювати виразні силуети архітектурних споруджень. 3. Виховувати охайність у процесі роботи, почуття колективізму. Обладнання: матеріали: кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери, аркуш формату А1, альбом із шаблонами (с. 35); зоровий ряд: зразки силуетів будинків з кольорового паперу. Хід уроку I. Організація класу II. Актуалізація опорних знань Бесіда. — Що таке силует будинку? — Що є характерним для силуетів культових споруд: церков, храмів, соборів? III. Оголошення теми уроку Сьогодні кожен із вас виконає зразок будинку, й наприкінці уроку ми побудуємо надзвичайно гарне казкове місто. IV. Вивчення нового матеріалу Слово вчителя. Будь-яке місто — це безліч будинків, які різняться за своїм призначенням, силуетом і декоративними прикрасами. Будинки казкового міста можуть бути найвигадливішої форми. У процесі зображення міста ми скористаємося правилом загороджування, коли один будинок частково закриває інший, і ми розуміємо, який будинок розташований ближче до глядача. Давайте подивимося на зображення такого міста. З усього нагромадження будинків ми можемо чітко визначити, які будинки близько, а які — далеко. V. Практична робота 1. Бесіда. — З яких будинків має складатися казкове місто? — Як колірне рішення може допомогти у створенні казкового образу будинку? — Чи може будинок викликати в людини які-небудь почуття? Спочатку ви повинні визначити силует свого майбутнього будинку. Допомогти в цьому вам можуть силуети, запропоновані в альбомі із шаблонами. Для того щоб будинок набув правдоподібного вигляду, необхідно доповнити його деталями: дверима, вікнами, димоходами тощо. Кількість поверхів будь-якого будинку визначається рядами вікон. Аби наше місто було гарним, будинки мають бути прикрашені орнаментом. 2. Виконання композиції «Казкове місто». Етапи виконання композиції. 1) З кольорового паперу виріжте силует. 2) Доповніть силует деталями з кольорового паперу. 3) Виконайте візерунок фломастерами. У процесі виконання роботи учні наклеюють будинки на великий аркуш, починаючи з далеких будинків біля лінії горизонту. Решта учнів розташовують будинки нижче з частковим загороджуванням попередніх. VI. Завершення уроку. Підбиття підсумків. Оцінка діяльності учнів, демонстрація панно. Завдання на наступний урок: принести кольорові олівці, фломастери. | |
| |
Переглядів: 2243 | |
Російська народна казка «Лисичка» |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
Листівка для Елзіка |
Народні іграшки з глини |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Всього коментарів: 0 | |