Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітектурних об’єктів. Практична робота «Казкове місто»

УРОК 19

Тема. Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітектурних об’єктів. Практична робота «Казкове місто»

Мета: 1. Поглибити знання про виражальні можливості силуетних форм, дати поняття просторового явища і його зображення на площині способом загороджування. 2. Удосконалювати прийоми роботи з кольоровим папером, розвивати почуття гармонійного поєднання кольорів, створювати виразні силуети архітектурних споруджень. 3. Виховувати охайність у процесі роботи, почуття колективізму.

Обладнання: матеріали: кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери, аркуш формату А1, альбом із шаблонами (с. 35); зоровий ряд: зразки силуетів будинків з кольорового паперу.

Хід уроку

I. Організація класу

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда.

— Що таке силует будинку?

— Що є характерним для силуетів культових споруд: церков, храмів, соборів?

III. Оголошення теми уроку

Сьогодні кожен із вас виконає зразок будинку, й наприкінці уроку ми побудуємо надзвичайно гарне казкове місто.

IV. Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя.

Будь-яке місто — це безліч будинків, які різняться за своїм призначенням, силуетом і декоративними прикрасами. Будинки казкового міста можуть бути найвигадливішої форми.

У процесі зображення міста ми скористаємося правилом загороджування, коли один будинок частково закриває інший, і ми розуміємо, який будинок розташований ближче до глядача. Давайте подивимося на зображення такого міста. З усього нагромадження будинків ми можемо чітко визначити, які будинки близько, а які — далеко.

V. Практична робота

1. Бесіда.

— З яких будинків має складатися казкове місто?

— Як колірне рішення може допомогти у створенні казкового образу будинку?

— Чи може будинок викликати в людини які-небудь почуття?

Спочатку ви повинні визначити силует свого майбутнього будинку. Допомогти в цьому вам можуть силуети, запропоновані в альбомі із шаблонами.

Для того щоб будинок набув правдоподібного вигляду, необхідно доповнити його деталями: дверима, вікнами, димоходами тощо. Кількість поверхів будь-якого будинку визначається рядами вікон. Аби наше місто було гарним, будинки мають бути прикрашені орнаментом.

2. Виконання композиції «Казкове місто».

Етапи виконання композиції.

1) З кольорового паперу виріжте силует.

2) Доповніть силует деталями з кольорового паперу.

3) Виконайте візерунок фломастерами.

У процесі виконання роботи учні наклеюють будинки на великий аркуш, починаючи з далеких будинків біля лінії горизонту.

Решта учнів розташовують будинки нижче з частковим загороджуванням попередніх.

VI. Завершення уроку.

Підбиття підсумків. Оцінка діяльності учнів, демонстрація панно.

Завдання на наступний урок: принести кольорові олівці, фломастери.

Категорія: Образотворче мистецтво | Додав: SYLER (23.10.2013)
Переглядів: 2197 | Рейтинг: 0.0/0
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
Робота з папером. Декоративна аплікація
Способи згинання паперу
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]