УРОК 99 Тема: Повторення вивченого матеріалу. Куб. Куля. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 20Мета: повторити й узагальнити вивчений матеріал; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розпізнавати об'ємні фігури; виховувати інтерес до математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Гра «Мовчанка» 2 Робота за індивідуальними картками Картка № 1Картка № 2 а) 15 - 8 - 2 = 8 + 6 - 10 =а) 16 - 9 + 10 = 9 + 5 - 8 = б) Пакет коштує 15 к. б) Пакет коштує 14 к. Скільки буде коштуватиСкільки буде коштувати пакет, якщо його ціна зни-пакет, якщо його ціна зни- зиться на 6 к ? зиться на 8 к.? 3 Математичний диктант Знайдіть різницю чисел 19 і 9. Знайдіть суму чисел 6 і 9. Зменшуване 14, від’ємник 5. Чому дорівнює різниця? Перший доданок 8, другий доданок 3. Чому дорівнює сума? У басейні на першій доріжці плаває 12 дітей, а на другій — 9 дітей. На скільки більше дітей плаває на першій доріжці, ніж на другій? Взаємоперевірка. (10; 15; 9; 11; 3) 4 Гра «Хто швидше?» □+3 □-5 □ □ □ Ш+10 0-7 0+30+2 □+6 □-4 □-4 □-3 □+6 □+5 10-4 7-5 -3 III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання задачі на знаходження остачі З 15 яєць взяли на яєчню 7, а решту зварили. Скільки яєць зварили? — Що означає число 15 у задачі? — Що означає число 7? — Назвіть питання задачі. — Чи можемо відразу відповісти на запитання задачі? Яку дію використаємо? Чому? 15 - 7 = 8 (яєць) — Отже, ідея розв’язання знайдена. Запишіть його в зошиті. ● Фізкультхвилинка 2 Робота над текстовою задачею на збільшення числа на кілька одиниць Братові 8 років, сестра на три роки старша. Скільки років сестрі? ● Конкурс «Кращий математик». Самостійне розв'язування задачі Самоперевірка робіт. 3 Самостійна робота 1 варіант — 1-й рядок; 2 варіант — 2-й рядок. 18 - 8 = 19 - 9 = 10 + 9 = 6 + 10 = 8 + 2 + 5 =13 - 3 - 0 = 7 + 3 + 4 =18 - 8 - 0 = 4 Робота з геометричним матеріалом. Куб. Куля — Куб — це об’ємна фігура, а квадрат — це плоска фігура. — Чим схожі і чим відрізняються куб і квадрат? — Куля — це об’ємна фігура, а коло — це плоска фігура. — Чим схожі і чим відрізняються коло і куля? — Чим відрізняються об’ємні фігури від плоских? — Знайдіть на малюнку предмети, що мають форму кулі, куба. Учитель виставляє предметні малюнки: кубики, коробка, повітряні кульки, апельсини тощо. ● Фізкультхвилинка Скільки раз ногою тупнемо,(2 + 1) Стільки раз руками плеснемо.(3 + 2) Ми присядемо стільки раз, (5 - 4) Ми нахилимося зараз,(4 - 2) Ми підстрибнемо рівно стільки!(6 - 5) От так лічба! Гра, і тільки! 5 Робота над задачею, до якої поставлено два запитання Довжина першого відрізка 14 см, другий відрізок на 4 см коротший від першого, а третій відрізок — на 5 см довший від другого. Яка довжина другого відрізка? Яка довжина третього відрізка? Повторюючи з учнями умову задачі, вчитель записує на дошці коротку умову. — Чи можливо відразу знайти довжину третього відрізка? Чому? — Як знайти довжину другого відрізка? 14 - 4 = 10 (см) — Що сказано про довжину третього відрізка? Як знайти його довжину? 10 + 5 = 15 (см) I — 14 см II — ?, на 4 III — ? , на 5 см довший 6 Завдання на увагу — Знайдіть приклади, у яких відповідями є числа 19 і 10. 10 + 9; 16 + 1; 20 - 1; 2 + 8; 16 - 6; 10 + 7; 18 + 1; 4 + 6. IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми рахували? — Ми гралися? — Ми задачі розв’язували? — Оцініть свою роботу смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1823 | |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Конструювання меблів із сірникових коробок |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Всього коментарів: 0 | |