💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Інфекційні хвороби

Тема 3. Інфекційні хвороби

Мета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби, що таке бактерії; пояснити, як інфекція може потрапити в організм; ознайомити з ознаками інфекційних захворювань; вчити бути обачливими.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Чим відрізняється хвора людина від здорової? (Біль, підвищення температури, слабкість, поганий апетит, поганий настрій, бліді або дуже червоні щоки.)

— Які хвороби ви знаєте?

— Існують інфекційні хвороби.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, що таке інфекційні хвороби і як інфекція може потрапити в організм людини.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (г. 12-14)

— Чому люди хворіють?

— Розгляньте малюнки (с. 12). Що таке мікроби? Що таке мікроскоп?

— Мікроскоп — прилад, який збільшує зображення у сотні або тисячі разів.

— Намалюйте, як ви уявляєте мікробів. Зробіть плакат із цих малюнків.

— Розгляньте малюнки. Де використовують корисні бактерії?

— Які бактерії називають хвороботворними. Що ще є небезпечним для людини?

— Що спричиняють хвороботворні бактерії і віруси?

— Розгляньте малюнки (с. 13). Як бактерії і віруси потрапляють в організм людини?

— Назвіть деякі ознаки інфекційної хвороби.

— Кожна хвороба має різні ознаки. Тому при захворюванні треба чітко розповісти батькам і лікареві, що в тебе болить і як ти почуваєшся.

— Прочитайте вірш Петра Сороки «Логічна відповідь» (с. 14).

— Як ви вважаєте, чи правильно хлопчик відповів? А як відповіли би ви?

— Як хвороботворні бактерії і віруси можуть потрапити в організм людини?

— Назвіть деякі ознаки інфекційних захворювань.

— Розпитайте у батьків, на які інфекційні хвороби ви хворіли.

2. Фізкультхвилинка

БОРОВИК

Вийшов в поле боровик,(Виходять з-за парт.)

Та й узявся в боки,(Беруться в боки.)

Бо він бачити не звик(Розводять руками.)

Обрії широкі.

Покрутився на нозі,(Кружляють на одній нозі.)

Реготом залився,

Клас

Танцюристці-бабочці

В пояс уклонився.(Біг на місці.)

Потім зайчика ганяв,

Виспавсь на пісочку,(Нахили вперед.)

Коли вечір вже настав —

Викупавсь в струмочку. (Імітують плавальні рухи.)

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Тест «Так чи ні?»

— Якщо ти погано почуваєшся, потрібно:

О розповісти про це батькам;

О самому прийняти ліки;

О викликати швидку допомогу.

2. Гра «Продовж речення»

Чого «бояться» мікроби?

• Мікроби «бояться» води і мила. Тому треба. (мити руки, особливо після прогулянки та ігор з тваринами).

• Мікроби «бояться» дезінфекції. Тож якщо ти поранився або тебе подряпав кіт, треба. (змастити ранку йодом чи зеленкою).

• Мікроби «бояться» сонця. Тому треба щодня. (гуляти надворі).

• Мікроби «бояться» кип’ятіння. Тому треба кип’ятити. (воду і молоко).

• Мікроби «бояться» холоду. Тому готові страви слід зберігати у. (холодильнику).

VI. Підсумок уроку

— Що ми називаємо хворобою?

— Які причини хвороби?

— Назвіть деякі ознаки інфекційних захворювань.

— Як інфекція може потрапити в організм?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3653 | Рейтинг: 0.0/0
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
Весняні свята. Великдень
Симетричне вирізування
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]