Тема 3. Інфекційні хворобиМета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби, що таке бактерії; пояснити, як інфекція може потрапити в організм; ознайомити з ознаками інфекційних захворювань; вчити бути обачливими. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Чим відрізняється хвора людина від здорової? (Біль, підвищення температури, слабкість, поганий апетит, поганий настрій, бліді або дуже червоні щоки.) — Які хвороби ви знаєте? — Існують інфекційні хвороби. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, що таке інфекційні хвороби і як інфекція може потрапити в організм людини. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (г. 12-14) — Чому люди хворіють? — Розгляньте малюнки (с. 12). Що таке мікроби? Що таке мікроскоп? — Мікроскоп — прилад, який збільшує зображення у сотні або тисячі разів. — Намалюйте, як ви уявляєте мікробів. Зробіть плакат із цих малюнків. — Розгляньте малюнки. Де використовують корисні бактерії? — Які бактерії називають хвороботворними. Що ще є небезпечним для людини? — Що спричиняють хвороботворні бактерії і віруси? — Розгляньте малюнки (с. 13). Як бактерії і віруси потрапляють в організм людини? — Назвіть деякі ознаки інфекційної хвороби. — Кожна хвороба має різні ознаки. Тому при захворюванні треба чітко розповісти батькам і лікареві, що в тебе болить і як ти почуваєшся. — Прочитайте вірш Петра Сороки «Логічна відповідь» (с. 14). — Як ви вважаєте, чи правильно хлопчик відповів? А як відповіли би ви? — Як хвороботворні бактерії і віруси можуть потрапити в організм людини? — Назвіть деякі ознаки інфекційних захворювань. — Розпитайте у батьків, на які інфекційні хвороби ви хворіли. 2. Фізкультхвилинка БОРОВИК Вийшов в поле боровик,(Виходять з-за парт.) Та й узявся в боки,(Беруться в боки.) Бо він бачити не звик(Розводять руками.) Обрії широкі. Покрутився на нозі,(Кружляють на одній нозі.) Реготом залився, Клас Танцюристці-бабочці В пояс уклонився.(Біг на місці.) Потім зайчика ганяв, Виспавсь на пісочку,(Нахили вперед.) Коли вечір вже настав — Викупавсь в струмочку. (Імітують плавальні рухи.) V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Тест «Так чи ні?» — Якщо ти погано почуваєшся, потрібно: О розповісти про це батькам; О самому прийняти ліки; О викликати швидку допомогу. 2. Гра «Продовж речення» Чого «бояться» мікроби? • Мікроби «бояться» води і мила. Тому треба. (мити руки, особливо після прогулянки та ігор з тваринами). • Мікроби «бояться» дезінфекції. Тож якщо ти поранився або тебе подряпав кіт, треба. (змастити ранку йодом чи зеленкою). • Мікроби «бояться» сонця. Тому треба щодня. (гуляти надворі). • Мікроби «бояться» кип’ятіння. Тому треба кип’ятити. (воду і молоко). • Мікроби «бояться» холоду. Тому готові страви слід зберігати у. (холодильнику). VI. Підсумок уроку — Що ми називаємо хворобою? — Які причини хвороби? — Назвіть деякі ознаки інфекційних захворювань. — Як інфекція може потрапити в організм? | |
| |
Переглядів: 3659 | |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Робота з папером. Писанка |
Всього коментарів: 0 | |