💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 4

УРОК 12

Тема: Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 4

Мета: учити дітей визначати і запам'ятовувати всі випадки складу числа 4; ознайомити з чотирикутником; вправляти в написанні цифр; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Сьогодні у нас незвичайний урок,

урок-гра, гра не проста.

Ми будемо вчитися граючись.

Я знаю, ви любите пісні і танці,

Але немає нічого цікавішого за казку.

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Вступне слово вчителя

— Жили собі чоловік та жінка. І були у них дочка та синочок маленький. Пішли вони на роботу, а дочка забула, що їй наказували: посадила братика під віконце, а сама загралася. Налетіли гуси-лебеді, підхопили хлопчика на крила та й понесли.

— Про яку казку йдеться? Що відбулося далі?

— Давайте допоможемо дівчинці відшукати братика.

Кинулася дівчинка гусей наздоганяти. Бачить — стоїть піч.

— Піч, піч, скажи, куди гуси-лебеді полетіли?

— А ти виконай мої завдання, — тоді скажу.

 2 Гра «День — ніч»

На дошці виставлені цифри від 1 до 10.

«Ніч» — діти заплющують очі.

«День» — розплющують і говорять, яка цифра зникла.

 3 Гра «Мовчанка» (роботаз цифровим віялом)

— Покажіть сусідів числа 2; 3.

— Покажіть число, що стоїть перед числом 3; 4; 2.

— Покажіть число, що стоїть після числа 2; 1; 3.

 4 Веселі задачі

• Мчаться на санчатах Четверо малят.

 Троє з них — дівчата.

 Скільки всіх хлоп’ят?

• Два м’ячі у Ганни,

 Два м’ячі у Валі,

 Два та два м’ячі. Малюк!

 Скільки їх? Зміркуєш?

• 4 сороки прийшли на УРОКи.

 Одна з сорок не знала УРОК.

 Скільки сорок знало УРОК?

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Ознайомлення зі складом числа 4. Робота з набірним полотном

— Побігла дівчинка далі. Бачить — яблунька. Скажи, куди гуси-лебеді полетіли?

— Порахуй ягідки лісові, та й розклади їх по-різному в кошики, — тоді скажу.

2 + 2; 1 + 1 + 1 + 1; 3 + 1.

— Біжить дівчинка далі, а там — молочна річка.

Діти (хором). Річко-річко, куди гуси-лебеді полетіли?

— Відгадайте фігури, які мені заважають текти, — тоді і скажу.

 ● Робота з паличками для лічби. Розпізнавання геометричних фігур

— За допомогою паличок викладіть трикутник. Скільки паличок використали? Чому?

— Скільки паличок треба взяти, щоб скласти чотирикутник? Чому?

— Такий чотирикутник іще називають квадратом.

— Покажи у класі предмети, що мають форму чотирикутника. Учитель виставляє геометричні фігури на дошці.

— Скільки чотирикутників, трикутників, кругів?

— Яких фігур більше? Яких порівну?

● Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила,

Срібні зірочки зронила.

Ми ті зірки пошукаєм,

На подвір’ї позбираєм.

Пострибаєм зайченятами,

Політаєм пташенятами,

Потанцюємо ми трішки,

Щоб спочили наші ніжки.

— Всі веселі?

— Так!

— Чудово! А — тепер — до праці знову!

— Біжить дівчинка далі, а назустріч їй — Баба Яга.

— Віддам братика, якщо загадку відгадаєте і мене на конкурс красунь візьмете.

 • У трьох братів по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї?

 ● Гра «Конкурс красунь»

— Запишіть ряд чисел від 1 до 4. (Сусіди по парті обмінюються зошитами і визначають цифру, яка написана краще за всіх. Цю цифру позначають короною.)

● Зорова гімнастика

Ось стоїть осінній ліс!

У нім багато казок і чудес!

Зліва — сосни, справа — буки.

Дятел зверху — туки-туки.

Очі ти закрий — відкрий.

До роботи всі мерщій

 (Виконують кругові рухи очима.) (Виконують рухи очима вліво — вправо.)

 (Виконують рухи очима вгору — вниз.)

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Порівняння предметів

На магнітній дошці — малюнки.

— На конкурсі красунь звірів багато! Розгляньте, кого більше, кого менше?

— Скільки їжаків? (2)

— Скільки півників? (4)

— Кого більше? (Читання запису 2 < 4.)

— Скільки лисенят? (3)

— Скільки білочок? (1)

— Кого менше?

Розглянути різні варіанти порівняння тварин. Скласти відповідні нерівності:

4 > 3; 3 > 2; 1 < 4; 1 < 3 і т. ін.

 2 Гра «Математична естафета»

Учитель обирає три команди, по три учні кожна. Діти передають крейду одне одному і «заселяють» будиночки.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— З вашою допомогою дівчинка виконала всі завдання. А тут і батько з матір’ю прийшли, коробку подарунків принесли.

— Яким для вас був цей УРОК?

— Що нового дізналися?

— Чого навчилися?

— Що сподобалося?

— Що було складно робити?



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 4332 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п...
«Бременські музиканти» (німецька народна казка)
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Конструювання. Курочка Ряба
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]