УРОК 12 Тема: Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 4Мета: учити дітей визначати і запам'ятовувати всі випадки складу числа 4; ознайомити з чотирикутником; вправляти в написанні цифр; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Сьогодні у нас незвичайний урок, урок-гра, гра не проста. Ми будемо вчитися граючись. Я знаю, ви любите пісні і танці, Але немає нічого цікавішого за казку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Вступне слово вчителя — Жили собі чоловік та жінка. І були у них дочка та синочок маленький. Пішли вони на роботу, а дочка забула, що їй наказували: посадила братика під віконце, а сама загралася. Налетіли гуси-лебеді, підхопили хлопчика на крила та й понесли. — Про яку казку йдеться? Що відбулося далі? — Давайте допоможемо дівчинці відшукати братика. Кинулася дівчинка гусей наздоганяти. Бачить — стоїть піч. — Піч, піч, скажи, куди гуси-лебеді полетіли? — А ти виконай мої завдання, — тоді скажу. 2 Гра «День — ніч» На дошці виставлені цифри від 1 до 10. «Ніч» — діти заплющують очі. «День» — розплющують і говорять, яка цифра зникла. 3 Гра «Мовчанка» (роботаз цифровим віялом) — Покажіть сусідів числа 2; 3. — Покажіть число, що стоїть перед числом 3; 4; 2. — Покажіть число, що стоїть після числа 2; 1; 3. 4 Веселі задачі • Мчаться на санчатах Четверо малят. Троє з них — дівчата. Скільки всіх хлоп’ят? • Два м’ячі у Ганни, Два м’ячі у Валі, Два та два м’ячі. Малюк! Скільки їх? Зміркуєш? • 4 сороки прийшли на УРОКи. Одна з сорок не знала УРОК. Скільки сорок знало УРОК? III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Ознайомлення зі складом числа 4. Робота з набірним полотном — Побігла дівчинка далі. Бачить — яблунька. Скажи, куди гуси-лебеді полетіли? — Порахуй ягідки лісові, та й розклади їх по-різному в кошики, — тоді скажу. 2 + 2; 1 + 1 + 1 + 1; 3 + 1. — Біжить дівчинка далі, а там — молочна річка. Діти (хором). Річко-річко, куди гуси-лебеді полетіли? — Відгадайте фігури, які мені заважають текти, — тоді і скажу. ● Робота з паличками для лічби. Розпізнавання геометричних фігур — За допомогою паличок викладіть трикутник. Скільки паличок використали? Чому? — Скільки паличок треба взяти, щоб скласти чотирикутник? Чому? — Такий чотирикутник іще називають квадратом. — Покажи у класі предмети, що мають форму чотирикутника. Учитель виставляє геометричні фігури на дошці. — Скільки чотирикутників, трикутників, кругів? — Яких фігур більше? Яких порівну? ● Фізкультхвилинка Хмарка сонечко закрила, Срібні зірочки зронила. Ми ті зірки пошукаєм, На подвір’ї позбираєм. Пострибаєм зайченятами, Політаєм пташенятами, Потанцюємо ми трішки, Щоб спочили наші ніжки. — Всі веселі? — Так! — Чудово! А — тепер — до праці знову! — Біжить дівчинка далі, а назустріч їй — Баба Яга. — Віддам братика, якщо загадку відгадаєте і мене на конкурс красунь візьмете. • У трьох братів по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї? ● Гра «Конкурс красунь» — Запишіть ряд чисел від 1 до 4. (Сусіди по парті обмінюються зошитами і визначають цифру, яка написана краще за всіх. Цю цифру позначають короною.) ● Зорова гімнастика Ось стоїть осінній ліс! У нім багато казок і чудес! Зліва — сосни, справа — буки. Дятел зверху — туки-туки. Очі ти закрий — відкрий. До роботи всі мерщій (Виконують кругові рухи очима.) (Виконують рухи очима вліво — вправо.) (Виконують рухи очима вгору — вниз.) IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Порівняння предметів На магнітній дошці — малюнки. — На конкурсі красунь звірів багато! Розгляньте, кого більше, кого менше? — Скільки їжаків? (2) — Скільки півників? (4) — Кого більше? (Читання запису 2 < 4.) — Скільки лисенят? (3) — Скільки білочок? (1) — Кого менше? Розглянути різні варіанти порівняння тварин. Скласти відповідні нерівності: 4 > 3; 3 > 2; 1 < 4; 1 < 3 і т. ін. 2 Гра «Математична естафета» Учитель обирає три команди, по три учні кожна. Діти передають крейду одне одному і «заселяють» будиночки. V. Підсумок уроку. Рефлексія — З вашою допомогою дівчинка виконала всі завдання. А тут і батько з матір’ю прийшли, коробку подарунків принесли. — Яким для вас був цей УРОК? — Що нового дізналися? — Чого навчилися? — Що сподобалося? — Що було складно робити? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4332 | |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні... |
Конструювання. Курочка Ряба |
Всього коментарів: 0 | |