Урок 8
Тема. Декоративна аплікаціяМета: ознайомити з видами декоративного мистецтва; поглибити вмін-ня й навички ранжувати рослини; розвивати художнє мислення і фантазію; виховувати почуття композиційної цілісності і рівноваги у виробах. Обладнання: зразки декоративних виробів, диски платівок, різноманіт-ний природний матеріал, клей, ножиці. ХІД УРОКУ І. Організація класу У ч и т е л ь. Сьогодні будемо працювати за таким девізом: Фантазуй, пробуй, твори! Кмітливість свою прояви! Активним, уважним будь І гарні знання здобудь! ІІ. Повідомлення теми і мети уроку III. ознайомлення з видами декоративного мистецтва 1. Розповідь учителя. — Людина за своєю природою — художник. З давніх-давен нею керува-ло бажання збагатити красою усе, що її оточувало і до чого торкалися її руки. З цією метою на прості тканини наносили вишиті візерунки, керамічні вироби прикрашали викарбуваними, прошкрябаними і намальованими орнаментами. Візерунок надавав предмету особливої краси, багатства й ошатності. Прикра-шену річ оцінювали вже не тільки за їхньою користю, але й за майстерністю її оздоблення. Стародавні гончарі, ковалі, ткачі, кравці і взагалі ремісники, майс-три декоративно-прикладного мистецтва, створювали справжні шедеври, які ми можемо побачити сьогодні у музеях, картинних галереях і на виставках. Художньо виконані предмети побуту — одяг, посуд, меблі, килими, ви-шивки, ювелірні вироби, мереживо, керамічні іграшки тощо — називають-ся предметами декоративно-прикладного (ужиткового) мистецтва. У них поєднується краса і зручність, практичність і доцільність. Мистецтво прикрашання предметів називається «декоративним» (від французького слова «декор» — «прикраса»). Це — найпоширеніший вид мистецтва, бо його зразки можна зустріти в кожному помешканні. 2. Демонстрація виробів (розгляд зразків). 3. Бесіда. — Скажіть, які знайомі вам природні матеріали використані в оформленні цих декоративних тарілок? — Чи подобаються вам ці тарілки? — Такі тарілки — чудова декоративна прикраса. Їх можна поставити на поличку, повісити на стіну, подарувати рідним на свято. Адже найкращий подарунок — це той, що зроблений власними руками. IV. технологія виготовлення виробу 1. Обговорення та створення узору для декоративної аплікації. 2. Перегляд і відбір природного матеріалу для візерунка. 3. Проведення двох протилежних ліній у центрі платівки. 4. З’ясування послідовності складання візерунка. 5. Оздоблення листками краю платівки. 6. Наклеювання квітки в центрі платівки. 7. Симетричне розкладання листочків навколо квітки. V. Фізкультхвилинка «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три», «чотири» — прямо стати. Будем знову починати. Потім разом всі присядем І за парти дружно сядем. VI. самостійна робота 1. Повторення правил техніки безпеки з ножицями і клеєм. 2. Виконання рослинної композиції. VII. аналіз робіт і відбір на виставку — Чи сподобалися вам ваші роботи? — За якими критеріями, на вашу думку, слід обирати найкращі робо-ти на виставку? VIII. Підсумок уроку — Чого ми навчалися на уроці? — Що вам сподобалося найбільше? Що здалося складним? IX. Прибирання робочого місця | |
| |
Переглядів: 4189 | |
Що може комп’ютер |
Конструювання меблів із сірникових коробок |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Всього коментарів: 0 | |