Урок 95 Тема. Коло і круг. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення й додаванняМета: формувати уявлення про коло, круг, центр кола; формувати практичне вміння будувати коло за допомогою циркуля; навчати порівнювати задачі на множення й додавання з однаковими числовими даними. Обладнання: таблиця усних обчислень, таблиця «Коло, круг», циркулі, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати розв’язання задачі № 713. 2) Назвати приклади, які були обчислені неправильно й назвати правильні відповіді. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Обчислити. Картка 3 • Знайти значення виразу 3 · а, якщо а = 4, а = 3, а = 7. • Замінити приклади на множення прикладами на додавання й обчислити їх. 3 · 7 2 · 5 3 · 4 2. Усні обчислення 1) Гра «Мовчанка». 2) Гра «Хто швидше?» II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Відгадати загадку. Без початку, без кінця, Без кутів фігура ця. Сонечко їй вірний друг, А звуть її всі — ... (круг). — З поданих фігур вибрати кружечки. 2. Пояснення нового матеріалу 1) Самостійне опрацювання нового матеріалу. Робота в групах. Діти опрацьовують матеріал № 715. За бажанням один із учнів пояснює ще раз матеріал. — Що таке коло? — За допомогою чого будують коло? — Що таке центр кола? — Що таке радіус кола? Учитель знайомить дітей з циркулем. 2) Ознайомлення з інструкцією побудови кола за допомогою циркуля. Учитель креслить коло на дошці. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 716. Діти креслять кола в зошитах. Взаємоперевірка роботи. 2) Виконання завдання № 717. 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Самостійна робота Виконання завдання № 712. 2. Перевірка роботи 3. Розв’язання і порівняння задач № 711 4. Розв’язання задачі Для поливу городу тато приніс 16 відер води. Кожного разу він приносив по 2 відра. Скільки разів ходив тато за водою? 5. Розв’язання задачі № 719 На дошці — скорочений запис задачі. На I — 18 арк. та 2 арк. } На II — 20 арк. ? арк. Діти розв’язують задачу самостійно. 6. Перевірка роботи 7. Самостійна робота 1 варіант • Обчислити. • Виконання завдання № 720. 2 варіант • Обчислити. • Виконання завдання № 720. 6. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 122 № 721, № 722. | |
| |
Переглядів: 4323 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Водойми рідного краю |
Дещо з історії |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |