Тема. Бережливе ставлення до природиМета : розвивати прагнення берегти, охороняти природу, формувати уявлення про правила поведінки в природі, виховувати почуття відповідальності за природу. Обладнання : Слайди : «Рослини, тварини, птахи, занесені до Червоної книги». Макети лісу, лугу. ХІД УРОКУ 1. Організація класу. - Доброго ранку травам росистим - Доброго ранку квітам барвистим - Доброго ранку сонечку ясному людям усім і всьому прекрасному. - Я всміхаюсь сонечку - Здрастуй золоте - Я всміхаюсь квіточці - Хай вона росте - Я всміхаюсь дощику - Лийся, мов з відра - Гостям усміхаємось зичимо добра На уроці ми 1 гр. – Уважні 2 гр. – Розумні 3 гр. – Організовані Учитель. Будемо працювати в групах. 1 гр. – «Промінчики». 2 гр. – «Квіточки». 3 гр. – «Краплинки». Повторимо правила роботи в групах. 2. Повідомлення теми і мети уроку. Учитель - Сьогодні, діти, ми поговоримо про нашу матінку-природу. Про те, що її треба захищати і берегти, любити і плекати, бо вона дає людям багато корисного. 3. Актуалізація знань, умінь, навичок. Бліц – опитування. Метод «Мікрофон». Учитель - Що корисного дає природа людям ? Учні - Тепло, світло, повітря, воду, їжу, одяг. - Чому вчить нас природа ? Учні - Природа вчить нас бути добрішими. - Які предмети вжитку виготовляють з природних матеріалів ? Учні - Із природних матеріалів виготовляють посуд, меблі, постіль, килими. Учитель - За це ми повинні природі дякувати і платити добром. Отже, вирушаємо в мандрівку у природу. 4. Формування нових знань, умінь і навичок. Перша зупинка. Луг (макет лугу). - Які рослини ростуть в лузі ? - Які тварини живуть у лузі ? Учитель Перестрибнемо через струмок. Прочитайте, струмок нам дає мудру пораду. (Порада : «Ти природі друг, а друзів не можна ображати.») Учитель - Лугова галявина красива чому … Учні - Бо багато квітів. - Ось прийшов Василько на галявинку. (Хлопчик зриває великий букет). - Чи правильно вчинив хлопчик ? (Обговорення ситуації). - А ось берізка в лузі зажурилася ? Чому ? Хоровод «Берізонька» - Отже, які правила повинні запам’ятати : • Ходи стежками, щоб не витоптувати рослини. • Не рви багато квітів для букета. • Не ламай гілок дерев. Учитель - А куди ми вирушимо далі дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку : Влітку шубу одягає Восени її скидає Всім він затишок дарує Захистить і нагодує (Макет лісу) Дидактична гра «З якого дерева листок» Учитель - Кожен візьміть листочок на згадку про ліс. Скажіть з якого дерева листочок ? Учитель А ось шишки. З яких дерев ? Зустріч з лісовою царівною. Лісова царівна - Чому ви сюди прийшли ? - Ви знаєте, як поводитися в лісі ? Учні (Не кричати, не руйнувати гнізд, мурашників …) Лісова царівна Є такі люди, які не вміють поводитися з природою, вони вбивають тварин, знищують рослини. Тому їх стає все менше і менше. Вони можуть навіть зовсім вимерти. Таких тварин і рослини, занесено до Червоної книги. Прочитайте її. Фізкультхвилинка «Дерева, кущі, трави» Учитель - Діти, а зараз ми дізнаємося, які тварини, рослини і птахи занесено до Червоної книги. (Розглядають слайди із зображенням рослин, тварин, птахів). Фізкультхвилинка Дерева високі, високі. Травичка низенька, низенька. Птахи у вирій летять, відлітають, а діти тихенько за парти сідають. Робота в групах 1 гр. Назвати тварини, занесені до Червоної книги. 2 гр. Назвати рослини, занесені до Червоної книги. 3 гр. Назвати птахи, занесені до Червоної книги. Учитель А зараз попрацюємо самостійно Робота в зошиті Учитель Мандрувати ми стомились, то ж погратись захотілось. Гра «Можна – не можна» 1. Саджати квіти, дерева. 2. Ламати гілки дерев. 3. Підгодовувати птахів. 4. Рвати багато квітів. 5. Руйнувати гнізда. 6. Спостерігати за тваринами. 7. Прибирати місце відпочинку. 8. Ловити метеликів. 9. Спостерігати за тваринами. 5. Підсумок уроку Не все можемо зробити ми діти. Однак, для збереження природи ми можемо насаджувати дерева, розчищати джерела, не засмічувати їх, економити папір, воду. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3240 | |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики |
Це цікаво знати |
Всього коментарів: 0 | |