«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком

Урок 16

Тема. «Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком

Мета. Вчити складати текст-розповідь за питаннями і зраз­ком; розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять, творчу уяву; виховувати прагнення піклуватися про свій клас, охайність, дисциплінованість.

Матеріали і обладнання. Малюнки школи, класу; квіти, які ростуть у класі; меблі.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

            Вчитель пропонує учням прочитати тему уроку і подумати, про що буде йти мова на уроці, сформулювати завдання уроку.

            - З чим порівнюється школа? Чому?

            - Сьогодні на уроці ми будемо будувати текст за питаннями і зразком.

 

III. Основна частина уроку.

1. Робота в зошиті.

 

Завдання 1. Розгляньте малюнок. Прочитайте текст до цього малюнка. Доберіть заголовок.

            У нашій школі вчилися ще наші батьки. їй багато років.

            Школа потопає в зелених насадженнях. Влітку і навесні все навколо зеленіє, а восени вкривається золотом.

            У класах дуже чисто. На підвіконні стоять принесені учнями квіти. Ми любимо займатися спортом у великій спортивній залі.

            Усі діти до школи йдуть з радістю.

 

Порівняйте дібрані заголовки, виберіть кращий.

 

Завдання 2. Розгляньте малюнок. Дайте відповіді на запитання.

  1. Які у класі меблі? Що в них знаходиться?
  2. Що висить на стінах?
  3. Хто відповідає за чистоту у класі?
  4. Які квіти ростуть у класі? Хто за ними доглядає?
  5. Чому тобі подобається навчатися в такому класі?

 

Фізкультхвилинка

                                               На-на-на! На-на-на!

                                               Цікавішої справи, ніж навчання, нема.

                                               Але ми стомились трішки,

                                               Хай спочинуть ручки-ніжки.

                                               Ми стомились вже сидіти,

                                               Хочем трішки походити,

                                               Зазирнути у віконце,

                                               Потягнутися до сонця,

                                               Посміхнутись нашим квітам,

                                               Що навчають нас радіти,

                                               Наче м'ячик пострибати -

                                               Й знову будем працювати.

 

Завдання 3. Складіть розповідь про свій клас. Доберіть заголо­вок. Запишіть текст.

 

2. Слухання складених дітьми розповідей.

(Двоє-троє учнів читають свої тексти).

Вчитель пропонує назвати з текстів слова з орфограмами, по­яснити їх написання.

 

IV. Підсумок уроку.

Чия розповідь вам найбільше сподобалась? Чому?

Чого ви навчались на уроці?

 

V. Домашнє завдання.

Складіть розповідь про шкільну спортивну залу.



Джерело: noindex
Категорія: Розвиток зв’язного мовлення | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2244 | Рейтинг: 0.0/0
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах»
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]