|
Урок 16 Тема. «Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразкомМета. Вчити складати текст-розповідь за питаннями і зразком; розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять, творчу уяву; виховувати прагнення піклуватися про свій клас, охайність, дисциплінованість. Матеріали і обладнання. Малюнки школи, класу; квіти, які ростуть у класі; меблі. Хід уроку І. Організаційний момент. II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку. Вчитель пропонує учням прочитати тему уроку і подумати, про що буде йти мова на уроці, сформулювати завдання уроку. - З чим порівнюється школа? Чому? - Сьогодні на уроці ми будемо будувати текст за питаннями і зразком.
III. Основна частина уроку. 1. Робота в зошиті.
Завдання 1. Розгляньте малюнок. Прочитайте текст до цього малюнка. Доберіть заголовок. У нашій школі вчилися ще наші батьки. їй багато років. Школа потопає в зелених насадженнях. Влітку і навесні все навколо зеленіє, а восени вкривається золотом. У класах дуже чисто. На підвіконні стоять принесені учнями квіти. Ми любимо займатися спортом у великій спортивній залі. Усі діти до школи йдуть з радістю.
Порівняйте дібрані заголовки, виберіть кращий.
Завдання 2. Розгляньте малюнок. Дайте відповіді на запитання.
Фізкультхвилинка На-на-на! На-на-на! Цікавішої справи, ніж навчання, нема. Але ми стомились трішки, Хай спочинуть ручки-ніжки. Ми стомились вже сидіти, Хочем трішки походити, Зазирнути у віконце, Потягнутися до сонця, Посміхнутись нашим квітам, Що навчають нас радіти, Наче м'ячик пострибати - Й знову будем працювати.
Завдання 3. Складіть розповідь про свій клас. Доберіть заголовок. Запишіть текст.
2. Слухання складених дітьми розповідей. (Двоє-троє учнів читають свої тексти). Вчитель пропонує назвати з текстів слова з орфограмами, пояснити їх написання.
IV. Підсумок уроку. Чия розповідь вам найбільше сподобалась? Чому? Чого ви навчались на уроці?
V. Домашнє завдання. Складіть розповідь про шкільну спортивну залу. Джерело: noindex | |
|
| |
| Переглядів: 2354 | |
| Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
| Лічба предметів. Поняття «стільки ж», «більше — менше», «зверху — знизу», «сп... |
| Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розпізнавання многокутників. Ф... |
| Утворення і назви чисел від 40 до 89. Знаходження значень виразів, що містять... |
| «Добридень» я світу сказав. Слова привітання і прощання. Як звертатися до люд... |
| Всього коментарів: 0 | |