Урок 54 Тема. Вправи та задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Побудова прямого кута на папері у клітинкуМета: вправляти учнів у додаванні й відніманні двоцифрових чисел без переходу через десяток; проводити підготовчу роботу до розв’язання задач на знаходження невідомого від’ємника; формувати практичне вміння будувати прямий кут на папері в клітинку. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень на дошці записує скорочений запис задачі № 406. 2) Другий учень зачитує розв’язання задачі. — Як записати задачу за допомогою виразу? 3) Зачитати відповіді прикладів на дві дії. 2. До нас завітав Вчений і пропонує порівняти приклади. 23 + 45 16 + 53 88 – 44 90 – 50 40 + 23 65 – 4 42 + 12 50 + 4 60 – 30 25 + 10 76 – 5 70 + 1 3. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 408. 2) Виконання завдання № 409. 3) Виконання завдання № 410. 4) Гра «Допоможи Буратіно пройти лабіринт». 5) Математичний диктант. • Знайти суму чисел 33 і 35; • 97 зменшити на 49; • 30 збільшити на суму чисел 22 і 40; • доданок 45, доданок 32, знайти суму; • знайти різницю чисел 87 і 36; • різницю чисел 77 і 45 збільшити на 10. II. Повторення й закріплення вивченого 1. Самостійна робота 1) Розв’язати задачу за скороченим записом. Лінійка — 42 к. Зошит — 30 к. Гумка — ? } 92 к. 2) Обчислити. 45 + 43 28 – 14 67 – 45 11 + 70 78 – (21 + 43) 40 + 23 + 12 4 + 34 + 20 55 – 50 + 32 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі № 411 На дошці — скорочений запис задачі. Купейних — 12 в. Плацкартних — ? в. }17 в. на ? більше — Що треба знайти спочатку? — Яку треба виконати дію? — Як відповісти на головне запитання задачі? Після аналізу діти записують розв’язання задачі самостійно. 5. Взаємоперевірка роботи 6. Цікаві задачі • У вовка 42 зуби, у ведмедя — стільки ж, а в їжачка — на 6 зубів менше, ніж у лисиці. Скільки зубів у їжачка, якщо у лисиці їх стільки ж, як у ведмедя? • Бегемот з’їдає за добу 40 кг трави, а корова може з’їсти стільки трави, скільки два бегемоти. Скільки трави за добу з’їдає корова? 7. Гра-естафета Беруть участь діти трьох рядів. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 75 № 412, № 413. | |
| |
Переглядів: 1831 | |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Із папером, і з картоном працювати ми майстри! |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Всього коментарів: 0 | |