Тема 16. Культура спілкуванняМета: поглибити знання учнів про правила спілкування з рідними, товаришами, друзями, знайомими; показати дітям важливість ставлення до інших із повагою; спонукати до виконання вивчених правил культурної поведінки. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Що таке спілкування? — Чи можна навчитися правильно спілкуватися з людьми? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ви дізнаєтесь, яких правил потрібно дотримуватися під час спілкування. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 53-54) — Ви постійно спілкуєтеся з різними людьми — з рідними, учителями, дітьми. Від уміння спілкуватися залежить настрій людини, емоційний стан, здоров’я. — Яке «золоте правило» спілкування? — Роздивіться с. 53. Яких правил треба дотримуватися, щоб тебе поважали інші і приязно ставилися до тебе? — До старших стався з повагою, звертайся на «Ви», не втручайся у їхню розмову. — Пам’ятайте: вміння спілкуватися — важлива риса вихованої людини. — Поясніть вислови. Добре слово краще за цукор і мед. Слова щирого вітання дорожчі від частування. — Прочитайте вірш Емілії Саталкіної «Знайте всі» (с. 54). — Від яких слів людям стає приємно і радісно, а які слова псують настрій? — Розкажіть, яких правил слід дотримуватися під час спілкування. Чи завжди ви їх виконуєте? — Закінчіть речення: «Коли розмовляєш, не можна кричати,.». — Чи впливає культура спілкування на настрій і здоров’я людини? Відповідь обґрунтуйте. 2. Фізкульгхвилинка КОНЯЧКИ Гей, конячки, всі зі мною Поспішим до водопою. Ось і річка, глянь яка! І широка, і глибока, Біля берега — мілка. В ній така смачна водичка — Пийте, пийте! Постукайте копитами, (Ходьба з високим підніманням стегна.) (В. п.— ноги на ширині плечей. 1 — плавно розвести руки по боках з нахилом уперед; 2 — в. п.) (В. п.— о. с.руки на поясі, притупування ногою.) Мета: поглибити знання учнів про правила спілкування з рідними, товаришами, друзями, знайомими; показати дітям важливість ставлення до інших із повагою; спонукати до виконання вивчених правил культурної поведінки. Скуштуйте травички. Гей, конячки, а потому(В. п.— о. с, стрибки на місці з переходом на ходьбу з відновленням дихання. Повторити 4-6 разів.) Ми поскачемо додому Гоп-гоп, гоп-гоп. V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Робота над прислів'ями та приказками • Погане слово краще проковтнути, ніж промовити. • Яка людина, така її мова. • Вмієш сказати — вмій і змовчати. • Слово не стріла, а серце пробиває. • Гарне слово дорожче за гроші. • Птицю пізнають по пір’ю, а людину — по бесіді. • Язик багато може зробити: і настрій піднести, і справу зіпсувати. 2. Тестування — Позначте правила спілкування для дівчаток та хлопчиків. О Зустрінеш знайомих — привітайся. О Коли вітаєшся, знімай шапку. О Не перебивай того, хто говорить. О Якщо немає вільного місця, поступися своїм. О Якщо у когось щось упало, підніми і подай. О Не смикай за кіски. О Умій зберігати таємницю. О Поважай себе та інших. VI. Підсумок уроку — Які правила спілкування ви запам’ятали? — Чому їх слід дотримуватися? | |
| |
Переглядів: 3293 | |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
Уроки чемності |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Тварини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |