УРОК 59 Тема: Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжини відрізківМета: вчити читати числа другого десятка; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Закінчи речення» «11 — це 10 і...». «13 — це 10 і...». «15 — це 10 і...». «17 — це 10 і...». «18 — це 10 і...». 2 Гра «Впізнай число» — Яке число складається з: 1 десятка 2 одиниць; 1 десятка 4 одиниць; 1 десятка 6 одиниць; 1 десятка 9 одиниць; з 2 десятків? 3 Розв'язування задач • Мама купила 1 десяток яблук і ще 5. Скільки всього яблук купила мама? • На столі лежить 1 десяток зошитів у клітинку, а в лінію — на 2 зошиті менше. Скільки зошитів у лінію лежить на столі? III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Робота з лічильним матеріалом — Візьмемо 10 паличок і зв’яжемо їх у пучок. — Скільки паличок у пучку? (10, або 1 десяток) — Запишемо це число за допомогою цифр. — Якими цифрами запишемо число 10? (Число 10 ми записали цифрою 1, а так як одиниць немає, то на їх місці пишемо 0.) — До 10 паличок додамо 1 паличку. — Скільки стало паличок? (11, або 1 десяток і 1 одиниця) — Число 11 записуємо цифрами 1 і 1, де 1 — це десяток і 1 — це одиниця. — До 10 паличок додамо 3 палички. — Скільки стало паличок? (13, або 1 десяток і 3 одиниці) — Число 13 записуємо цифрами 1 і 3, де 1 — це десяток і 3 — це одиниця. — Візьмемо 2 пучки по 10 паличок. — Скільки всього паличок? (20, або 2 десятки) — Число 20 записуємо цифрами 2 і 0, де 2 — це десятки, а одиниць немає, тому на їх місці ставимо 0. 2 Визначення кількості десятків і одиниць у числах 17; 18; 16; 19 Звернути увагу учнів на те, що одиниці написані на першому місці, якщо рахувати справа наліво. 3 Читання чисел від 1 до 20 — Порівняйте записи першого і другого рядка. — Які числа записані в першому рядку? (Одноцифрові) — Які числа записані в другому рядку? (Двоцифрові) — Чим відрізняються числа першого рядка від чисел другого рядка? (У числі 12 цифра 2 позначає кількість одиниць. Але в числі 12 є ще один десяток. Його позначають цифрою 1, яка записана на другому місці праворуч.) ● Фізкульхвилинка Задивились котики На вербові котики. Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов їм спочивать. Відпочине і наш клас. Всі піднесли руки — раз! Два! — присіли, руки вниз, На сусіда подивись. Раз! — і вгору, Два! — і вниз. На сусіда не дивись. Ще присіли, піднялись, Головою похитали Й працювати знов почали. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Вимірювання довжини відрізків. Складання і розв'язування прикладів виду 2 см + 3 см = 5 см. Запис у зошиті 2 Складання й розв'язування задач за коротким записом і---------------------------------------1 П см ) на ? коротша П см □ - □ = □ (см) Відповідь: на Ц см коротша. У 1-й коробці — 7 олівців Ч _ . .на ? більше У 2-й—5 олівців } □ - □ = □ (о.) Відповідь: на Д олівці більше. — Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше? ● Пальчикова гімнастика Ми писали, ми писали, Наші пальчики втомилися. Ви скачіть, пальчики, Як сонячні зайчики. Стриб-скок, стриб-скок, Прискакали на лужок. Вітер травицю качає, Вліво, вправо нахиляє. Ви не бійтеся вітру, зайчики, Веселіться на галявині. 3 Логічна задача На дереві сиділо 5 горобців і 3 синиці. 4 птахи полетіло. Чи був серед них хоч один горобець? 4 Гра «Хто швидше?» V. Підсумок уроку. Рефлексія — Як називається число, записане цифрами 1 і 8; 1 і 5; 2 і 0? — Молодці, ви добре попрацювали на уроці! — Оцініть свою роботу смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3851 | |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |