Урок 25 Тема. Узагальнена таблиця додавання й віднімання одноцифрових чисел. Задачі на дві діїМета: ознайомити з узагальненою таблицею додавання й віднімання одноцифрових чисел; розвивати вміння учнів розв’язувати складену задачу за поданим планом. Обладнання: таблиця додавання одноцифрових чисел, схеми задач, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Робота з картками Картка 1 Розв’язати задачу. В один дім листоноша приніс 14 листів, а в другий — на 5 листів менше. Скільки листів приніс листоноша в другий дім? Картка 2 У Володі 6 яблук, а в Андрія на 4 яблука більше. Скільки яблук у Андрія? Картка 3 Скласти задачу за скороченим записом. Було — 18 яблук З’їли — ? яблук Залишилось — 10 яблук. 2. Усні обчислення 1) Зоопарк. 9 + 9 1 – 9 12 – 4 12 – 6 13 – 8 7 + 6 14 – 5 7 + 4 5 8 13 18 6 11 9 2 2) Гра «Цікаві трикутники» (№ 178) 3. Перевірка роботи за картками II. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Задача з логічним навантаженням. Галинка виростила 10 троянд та 8 гладіолусів. 15 квітів вона зрізала, щоб подарувати мамі на день народження. Яка найбільша кількість гладіолусів могла залишитися на клумбі? 2) Складання і розв’язання задачі № 179. — Чи можна розв’язати задачу однією дією? Чому? — Що треба узнати спочатку? Задачу можна розв’язати двома способами. 1 спосіб 10 – 2 – 1 = 7 (м) 2 спосіб 10 – (2 + 1) = 7 (м) 3) Розв’язання задачі № 180. Діти уважно читають задачу. Після аналізу задачі читають план розв’язання. На дошці вчитель записує скорочений запис. Було — 12 н. Поклав — 4 н. та 3 н. Залишилось — ? н. — Прочитайте перше запитання плану. Яку дію треба виконати? 4 + 3 = 7 (н.) — поклав. — Прочитайте друге запитання плану. Яку дію треба виконати? 12 – 7 = 5 (н.) — залишилось. Діти записують задачу в зошитах і на дошці. 4) Самостійна робота. Виконання завдання № 181. Учитель на дошці записує скорочену умову задачі. Дівчаток — 7 д. } ? д. Хлопчиків — ? д., на 3 д. менше Діти самостійно записують розв’язання задачі. 5) Перевірка роботи. 2. Фізкультхвилинка 3. Робота з таблицею додавання і віднімання чисел (№ 182) Діти з коментуванням складають і записують приклади. 4. Роздивитися будиночки, здогадатися, які треба виконати дії в першому будиночку, щоб на даху вийшло 3. Виконуючи такі самі дії в другому будиночку, дізнатися, чому дорівнює знак питання. 5. Самостійна робота Виконання завдання № 177. 6. Перевірка роботи III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 37, № 183. | |
| |
Переглядів: 2549 | |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
Охорона рослин |
Всього коментарів: 0 | |