💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу. Поділ ескізу на елементи
Урок № 12

Тема: «Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу. Поділ ескізу на елементи».

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з кольоровим папером, виготовляти аплікацію за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну.

Обладнання: картон, кольоровий папір, ножиці, клей, пензлики, серветки для рук, ілюстрації, зразки готових робіт.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочого місця.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі дизайнерів. Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. Їх роботи прикрашають наше життя.

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1. Вступна бесіда.

       У своїй роботі ми будемо використовувати кольоровий папір. А на аплікації зображуватимемо різні речі, які має пейзаж. Здогадайтесь, які?

       Яскраві пелюстки

І запах пречудовий —

І хочеться усім

Побачити їх знову. (Квіти)

       Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя)

2. Демонстрація та аналіз зразка

3. Інструктаж із техніки безпеки.

• Ножиці — гострий інструмент

• Зберігати ножиці необхідно у закритому вигляді.

• Різати потрібно сидячи, не розмахувати ножицями, стежити за паль-цями.

• Без дозволу вчителя не брати інструменти.

4. Інструктаж учителя.

• Розгляньте зразок «У лісі».

• Виберіть світлий фон. Це може бути кольоровий картон.

• Поміркуй, що саме ти зробиш, як будуть розташовані деталі зображень.

• Виконай ескіз.

• Відповідно до задуму обери розташування аркуша паперу.

• Виготов аплікацію за обраним зразком або власним задумом

5. Фізкультхвилинка.

ІV. Практична робота учнів

Учні виконують роботу за зразком або виконують аплікацію за власним задумом.

Теми аплікації:

• «На лісовій галявині»;

• «У підводному царстві»;

• «У саду»;

• «У небі» тощо.

Учитель надає допомогу учням.

V. Виставка дитячих робіт

VІ. Підсумок уроку:

— Чого ви навчилися?

— Хто зробив аплікацію за власним задумом?

— Яку тему ви обрали? Чому?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2715 | Рейтинг: 0.0/0
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля»
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу...
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]