💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиця додавання числа 2. Задача на різницеве порівняння чисел

УРОК 75

Тема: Таблиця додавання числа 2. Задача на різницеве порівняння чисел

Мета: ознайомити учнів з прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами), скласти таблицю додавання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Пролунав дзвінок,

Розпочавсь урок.

— Встаньте рівно. Повторимо правила поведінки на уроці.

 • Відповісти прагнеш — не шуми, а тільки руку підніми.

 • Учитель запитає — треба встати, коли він сісти дозволить — сядь.

 • Парта — це не ліжко, і на ній не можна лежати.

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Каліграфічна хвилинка

— Відгадайте загадку і ви дізнаєтеся, яку цифру ми сьогодні ще раз повчимося писати каліграфічно.

Витанцьовує вона На папері гопака.

Шия, наче в гусака,

Це є, діти, цифра... (два).

— Цифра два складається з верхнього правого заокруглення, довгої прямої похилої лінії і хвилястої горизонтальної лінії.

— Напишіть у зошиті 1 рядок цієї цифри.

 2 Доповніть числа 5; 6; 7; 8; 9 до 10

 3 Гра «Закінчи речення»

8 — це 3 і ...;

7 — це 4 і ...;

9 — це 7 і ... .

 4 Гра «Засели будиночки»

 ОО

 1

/ ®\ / © \ 8

1 44

2 53

3 65

 5 Розв'язування задачі.

У десятилітрове відро налили 9 літрів води. Скільки літрів води треба долити, щоб відро було повним?

III. Повідомлення мети й задач уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новими прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами), складемо таблицю додавання числа 2 з переходом через 10, будемо розв’язувати задачі й приклади.

IV. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Пояснення нового матеріалу

На дошці схематично записані всі вирази на табличне додавання числа 2. Перші доданки — це числа від 1 до 9. Вони записані у стовпчик. Другим доданком у виразі є число 2.

— Прочитайте приклади, до яких записані відповіді.

— Прочитайте приклад, який ми ще не вміємо розв’язувати. (9 + 2)

1 += 3

2 += 4

3 += 5

4 += 6

5 + II

6 += 8

7 += 9

8 + = 10

9 +=

 2 Первинне закріплення

— За даним записом поясніть, як знайти суму 9 + 2.

 і

 3 Робота над складеною таблицею

— Прочитайте таблицю додавання числа 2.

— Прочитайте таблицю додавання числа 2, починаючи від найбільшого результату.

— Прочитайте тільки результати таблиці.

— Прочитайте результати таблиці від найбільшого числа до найменшого.

— Затуліть лінійкою відповіді таблиці та прочитайте її напам’ять.

● Фізкультхвилинка

 ЗАЙЧЕНЯТА

Сірі зайчики маленькі (Вушка є у них довгенькі)

В лісі грались, веселились, —

Працювати вже стомились.

А щоб добре працювати,

Треба трішки пострибати.

Відпочили, розім’ялись Й до роботи знову взялись.

V. Розвиток математичних знань

 1 Робота над задачею на різницеве порівняння чисел

— Складіть і розв’яжіть задачу з опорою на схему.

 Пігулок — 10 У Капсул — 14> на' >

— Ліки бувають у пігулках і капсулах. А для чого потрібні ліки?

— Чи можуть діти без дозволу дорослих брати ліки?

— Яка небезпека може чатувати на дітей?

— Скільки було пігулок? (10)

— Скільки всього капсул? (14)

— Чого більше — капсул чи пігулок?

— На скільки більше?

14 - 10 = 4 (к.)

— Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше?

 2 Самостійна робота

— Розв’яжіть приклади на дві дії.

19 - 10 - 8 = 20 - 10 - 7 =15 - 15 + 4 =

16 - 16 + 5 = 19 - 10 - 7 =16 - 6 - 5 =

 ● Зорова фізкультхвилинка

 3 Робота з геометричним матеріалом

— Намалюйте зображену на дошці фігуру в своєму зошиті.

— Зафарбуйте фігуру, яку задумав Олівець, якщо ця фігура не круг і знаходиться праворуч від трикутника.

 4 Креслення відрізків

— Накресліть перший відрізок завдовжки 10 см.

— Накресліть другий відрізок, на 2 см довший.

— Як знайти довжину другого відрізка?

10 + 2 = 12 (см)

VI.Підсумок уроку. рефлексія

— Що нового дізналися на уроці?

— Прочитайте хором лише відповіді таблиці додавання числа 2.

— Якщо ви все зрозуміли на уроці, намалюйте сонечко.

— Якщо у вас виникли труднощі на уроці, намалюйте хмаринку.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 2291 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]