УРОК 75 Тема: Таблиця додавання числа 2. Задача на різницеве порівняння чиселМета: ознайомити учнів з прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами), скласти таблицю додавання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав дзвінок, Розпочавсь урок. — Встаньте рівно. Повторимо правила поведінки на уроці. • Відповісти прагнеш — не шуми, а тільки руку підніми. • Учитель запитає — треба встати, коли він сісти дозволить — сядь. • Парта — це не ліжко, і на ній не можна лежати. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Каліграфічна хвилинка — Відгадайте загадку і ви дізнаєтеся, яку цифру ми сьогодні ще раз повчимося писати каліграфічно. Витанцьовує вона На папері гопака. Шия, наче в гусака, Це є, діти, цифра... (два). — Цифра два складається з верхнього правого заокруглення, довгої прямої похилої лінії і хвилястої горизонтальної лінії. — Напишіть у зошиті 1 рядок цієї цифри. 2 Доповніть числа 5; 6; 7; 8; 9 до 10 3 Гра «Закінчи речення» 8 — це 3 і ...; 7 — це 4 і ...; 9 — це 7 і ... . 4 Гра «Засели будиночки» ОО 1 / ®\ / © \ 8 1 44 2 53 3 65 5 Розв'язування задачі. У десятилітрове відро налили 9 літрів води. Скільки літрів води треба долити, щоб відро було повним? III. Повідомлення мети й задач уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новими прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами), складемо таблицю додавання числа 2 з переходом через 10, будемо розв’язувати задачі й приклади. IV. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Пояснення нового матеріалу На дошці схематично записані всі вирази на табличне додавання числа 2. Перші доданки — це числа від 1 до 9. Вони записані у стовпчик. Другим доданком у виразі є число 2. — Прочитайте приклади, до яких записані відповіді. — Прочитайте приклад, який ми ще не вміємо розв’язувати. (9 + 2) 1 += 3 2 += 4 3 += 5 4 += 6 5 + II 6 += 8 7 += 9 8 + = 10 9 += 2 Первинне закріплення — За даним записом поясніть, як знайти суму 9 + 2. і 3 Робота над складеною таблицею — Прочитайте таблицю додавання числа 2. — Прочитайте таблицю додавання числа 2, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці. — Прочитайте результати таблиці від найбільшого числа до найменшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці та прочитайте її напам’ять. ● Фізкультхвилинка ЗАЙЧЕНЯТА Сірі зайчики маленькі (Вушка є у них довгенькі) В лісі грались, веселились, — Працювати вже стомились. А щоб добре працювати, Треба трішки пострибати. Відпочили, розім’ялись Й до роботи знову взялись. V. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачею на різницеве порівняння чисел — Складіть і розв’яжіть задачу з опорою на схему. Пігулок — 10 У Капсул — 14> на' > — Ліки бувають у пігулках і капсулах. А для чого потрібні ліки? — Чи можуть діти без дозволу дорослих брати ліки? — Яка небезпека може чатувати на дітей? — Скільки було пігулок? (10) — Скільки всього капсул? (14) — Чого більше — капсул чи пігулок? — На скільки більше? 14 - 10 = 4 (к.) — Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше? 2 Самостійна робота — Розв’яжіть приклади на дві дії. 19 - 10 - 8 = 20 - 10 - 7 =15 - 15 + 4 = 16 - 16 + 5 = 19 - 10 - 7 =16 - 6 - 5 = ● Зорова фізкультхвилинка 3 Робота з геометричним матеріалом — Намалюйте зображену на дошці фігуру в своєму зошиті. — Зафарбуйте фігуру, яку задумав Олівець, якщо ця фігура не круг і знаходиться праворуч від трикутника. 4 Креслення відрізків — Накресліть перший відрізок завдовжки 10 см. — Накресліть другий відрізок, на 2 см довший. — Як знайти довжину другого відрізка? 10 + 2 = 12 (см) VI.Підсумок уроку. рефлексія — Що нового дізналися на уроці? — Прочитайте хором лише відповіді таблиці додавання числа 2. — Якщо ви все зрозуміли на уроці, намалюйте сонечко. — Якщо у вас виникли труднощі на уроці, намалюйте хмаринку. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2291 | |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Всього коментарів: 0 | |