Наш вернісаж

Урок №19

Тема: Наш вернісаж

Мета уроку: навчити учнів друкувати малюнки на папері; навчити друкувати малюнки на принтері; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов до мистецтва.

Обладнання: програма "Раint".

Хід уроку

І.   Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, ми з вами знаходимось у  комп'ютерному  кабінеті.  Як ви думаєте, чи правильно правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас? Обговорення ситуацій:

/. Займаючи робочі місця за комп'ютером, два учні "пробивали" собі дорогу, розштовхуючи усіх ліктями.

   Які правила техніки безпеки вони порушили?

2. Квапливий учень, забігши в кабінет інформатики, включив комп'ютер собі і сусіду і, ще не знаючи, чим потрібно буде займатися на уроці, став підряд натискувати на всі клавіші.

   Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

II.   Перевірка домашнього завдання.

         Діти, скажіть, яку тему вивчали на минулому уроці? (Інформаційні
процеси).

         Що ми називаємо інформаційними процесами?

         Що означає слово "процес"?

         Як ви розумієте такий вислів "відбулася передача інформації голосом"?

Запитання "Для розумників і розумниць" (сторінка 39 у підручнику).

   Хто з гномиків не послухав Білосніжку? Чому? (Крайній справа).

Розминка.

На минулих уроках ми розгадували загадки.

   Що таке загадки?

Розгадайте загадки про рослини.

1.              Сам червоний, а чуб зелений.

2.              Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла.

3.              Сидить баба на грядках, вся закутана в хустках.

А сьогодні ви будете самостійно розгадувати ребуси і задачу, щоб

Словникова робота.

Вернісаж - урочисте відкриття художньої виставки. В гостях у Розмалюйка.

Вінні-Пуху подарували 4 повітряні кульки. Використовуючи 41 кольори (зелений, жовтий, червоний, синій) розфарбуй їх так, щоб великая була між синьою і жовтою, а жовта поруч із червоною.

Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, ви правильно розгадали ребуси і зуміли розфарбувати кульки. А| тепер можна вас повести на художню виставку. Отже, тема сьогоднішнього! уроку "Наш вернісаж". (Тема записана на дошці).

На цьому уроці ви дізнаєтесь, як надрукувати малюнок за допомогою! принтера.

III.  Вивчення нового матеріалу.

1.           Робота з підручником (сторінка 40).

1.                                            Ланцюжкове читання казки "Наш вернісаж".

2.                                            Розгляд малюнків, які намалювала Ганнуся.

2.           Фізкультхвилинка.

Діти, станьте біля парт. Зараз ми трохи відпочинемо.

Ми на човнику катались -

Веслами гребли.

Ми в квартирі прибирали -

Віником мели.

Ягоди ми збирали -

Багато разів ми присідали.

Ви дивились виставку робіт, які намалювала Ганнуся. А зараз спробуйте самі намалювати свої малюнки.

IV.  Робота за комп'ютером.

3.           Програма "Раіпг".

Запуск програми ПУСК ->ПРОГРАММЬІ -> СТАНДАРТНЬІЕ - Раіnt.

Пригадайте, діти, як потрібно тримати спину, сидячи за комп'ютером.

Сьогодні ми будемо друкувати малюнок на папері. Спочатку потрібно ввімкнути принтер. Потім підвести курсор миші до верхнього лівого кута екрана монітора. Прочитайте слово "Файл" і клацніть його лівою кнопкою миші. Перед вами меню. Але не таке, як у Мак-Доналдсі.

Меню - це виведення на екран список команд. Ними можна користуватися. Знайдіть слово "Печать". Підведіть до нього курсор миші і клацніть лівою кнопкою. З'явиться вікно. Внизу знову побачите слово "Печать". Потім потрібно підвести до нього курсор і клацнути лівою кнопкою миші. Принтер запрацює. Ваш малюнок вже на папері.

2.         Практична робота учнів.

(Вчитель та лаборант допомагають працювати учням на комп'ютері).

3.         Релаксація.

А тепер, діти, виконаємо декілька вправ для очей.

1.                                           Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до п'яти. Повторити 4-5 разів.

2.                     В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима у праву сторону, стільки ж в ліву сторону.

V.   Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.

      За допомогою якого пристрою можна надрукувати малюнок?

      Назвати послідовні дії.

VI.   Домашнє завдання.

Виконати завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 41.

Завдання: Що незвичайного у малюнку гномика?

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2076 | Рейтинг: 0.0/0
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]