Тема 10. Їжте на здоров’я!Мета: пояснити учням, для чого потрібно вживати їжу; навчити вибирати корисну для здоров'я їжу; виховувати естетичні смаки. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Щоб ви нормально зростали й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, мають бути різноманітними. — Для чого потрібно їсти? — Чому не можна обійтися без їжі? — Що вона дає для життя? — Які продукти харчування приносять найбільше користі нашому організму? — Ось що один хлопчик з’їв на обід: кашу із цукром, какао із солодкою булочкою, шматок торта, шоколадку. Чи корисний у хлопчика був обід? Чому? Які страви запропонуєте ви? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як харчування впливає на здоров’я. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (г. 31-34) — Щоб бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку, треба добре харчуватися. Дехто вважає, що це означає їсти все, що захочеться, і коли захочеться. Але насправді з цього нічого доброго не виходить. — Згадайте казкових персонажів, які мають надмірну вагу. (Карлсон, Вінні-Пух) Як ви вважаєте, чому? — Розгляньте малюнки на с. 31. Для чого треба їсти? Що корисно? Що при цьому слід пам’ятати? — Чим шкідливе недоїдання? Чим шкідливе переїдання? — Що треба робити, щоб їжа добре перетравлювалася і засвоювалася? — Розгляньте малюнок на с. 32. Які з цих ласощів ви полюбляєте? — Але не захоплюйтеся цими продуктами, бо від них користі небагато. — Які страви полюбляють українці? Які страви інших народів ви знаєте? — Прочитайте вірш Л. Вознюк (с. 33). Де ховаються вітаміни? Словникова скарбничка Вітаміни — речовини, життєво необхідні для організму людини. Робота в групах — Об’єднайтесь у дві команди. Напишіть на аркуші паперу якомога більше назв овочів і фруктів. По черзі зачитуйте одну назву з тих, що ви написали (повторюватися не можна). Виграє команда, яка закінчить останньою. — Щоб отримувати достатньо вітамінів, з’їдайте не менше ніж п’ять свіжих овочів і фруктів щодня. — Поясніть вислів. їсти необхідно, щоб жити, а не жити, щоб їсти. — Відгадайте загадку. • Сидить баба, одягнулась, У сто сорочок загорнулась. Ціле літо достигає. До нас у борщик поспішає. Клас — Чи знаєте ви інші загадки про продукти харчування? Придумайте самі або знайдіть у книжках. Загадайте однокласникам, батькам. — Які продукти ви споживаєте? Як ви вважаєте, чи можна назвати ваше харчування різноманітним? — Що може статися, якщо: недоїдати, переїдати? Практична робота (с. 34) На партах розкладено картки (або малюнки) із зображенням різноманітних продуктів харчування. Серед них треба обрати корисні для здоров’я. — Проведіть змагання. Розподіліться на декілька команд. Оберіть суддів. Чия команда швидше і правильніше виконає завдання — та і перемогла. 2.Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Робота над загадками Хто мене роздягає, Той сльози проливає. (Цибуля) Круглий, червоний. Добрий солоний, Добрий і сирий. Хто він такий? (Помідор) Латка на латці, без голки зшиті. (Капуста) І печуть мене, і варять, І їдять, і хвалять, бо я добра. (Картопля) Товстий Гнат, при землі не знать. Сам червоний, а чуб зелений. (Буряк) Дід Мартин ліз через тин. Сам переліз, а голову на тину залишив. (Гарбуз) — Дітям вашого віку їжа потрібна для того, щоб рости міцними і здоровими. Ми споживаємо різні продукти. Одні з них отримуємо з поля, городу, саду. їжа, приготована з таких продуктів, називається «рослинною». Інші продукти нам дають тварини — молоко, сир, масло, яйця, м’ясо. їжа, приготована із них, називається «тваринною». їжа тваринна і рослинна — різноманітна їжа. 2. Гра «Установи відповідність» (див. Додаток на с. 32) 3. Тестування (див. Додаток на с. 32) VI. Підсумок уроку — Для чого ми вживаємо їжу? — Які поживні речовини людина отримує з їжею? — Яка їжа належить до здорової і корисної? | |
| |
Переглядів: 2575 | |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Щоденне піклування про своє здоров'я |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Всього коментарів: 0 | |