УРОК № 8 Тема: Підсумковий урок на повторення вивченого в 1 класі. Розповідь на тему «Домашні заготівлі на зиму». Вимова і написання слів ведмідь, завданняМета: Узагальнити та перевірити знання учнів про звуки та букви, склади, речення; вчити складати слова за складами, речення за словами та схемами; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи. Обладнання: Фішки для складання звукових моделей. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Як поділили виділені слова для переносу? Чому? — Прочитайте, які речення виписали з тексту? III. Вправи на повторення вивченого 1. Каліграфічна хвилинка. ве мі ав да ня ведмідь завдання — Запишіть каліграфічно склади в зошит. Звертайте увагу на з'єднання букв. — Послухайте загадки і відгадайте їх. Хоч у нього шуба є, Та, як холод настає, Він не ходить, не гуляє, А у лігво спать лягає. (Ведмідь ). Що у підручнику дається до вправи? ( Завдання ). — Спишіть відгадки з дошки. 2. Складання звукової моделі. — Складіть звукову модель слова ведмідь. — Скільки букв у цьому слові? А скільки звуків? Чому? — Скільки складів у слові ведмідь? — Як можна поділити його для переносу? 3. Робота в парах. Виконання вправи 41, с. 20. — Назви яких овочів були зашифровані? — Доберіть до кожного слова слова-ознаки, щоб описати ці овочі. — Усно складіть речення зі словами-відгадками. 4. Самостійне виконання вправи 42, с. 20. Перевірка виконання. 5. Фізкультхвилинка. Гра «Веселі зайчики». IV. Перевірна робота — Вибери правильну відповідь. 1. Ми вимовляємо і чуємо: а) звуки; б) букви. 2. На письмі звуки позначаються: а) буквами; б) малюнками. 3. Всі звуки можна поділити на: а) тверді і м'які; б) голосні і приголосні. 4. Слова з рядка в рядок переносяться: а) по буквах; б) по складах. 5. Букви й та ь при переносі: а) відриваються від попередньої букви; б) не відриваються від попередньої букви. 6. Визнач слова, які не можна переносити: а) море; б) сіль; в) ясен; г) їжаки; ґ) день; д) подія; е) верба; є) змія. 1. Допиши слова. Речення починається з букви. Слова в реченні пишуться . В кінці речення ставиться . V. Розвиток зв’язного мовлення (за вправою 40, с. 19). — Розгляньте малюнок і розкажіть, що на ньому зображено. — А чи допомагаєте ви своїй мамі робити заготівлі на зиму? Розкажіть, як? — Виразно прочитайте запитання і дайте на них відповіді. — Давайте запишемо ці речення в зошит. — Прочитайте складену розповідь. Який заголовок ви дібрали б до неї? VI. Закріплення вивченого матеріалу 1. Повторення правопису вивчених слів. — Вставте потрібну букву в слова: в _р_сень в_разно _анок ч_тання в_дмідь завда_я 2. Робота за питаннями на с. 21. VII. Домашнє завдання Вправа 43, с. 21. — Використовуючи слова і малюнки, складіть і запишіть речення. Підготуйте розповідь про те, як інші тварини готуються до зими. | |
| |
Переглядів: 2361 | |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Всього коментарів: 0 | |