УРОК № 3. Тема: Великі літери української абетки. Вимова і написання слова ґанок. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуківМета: Закріплювати і поглиблювати знання учнів про звуковий склад слів, учити спостерігати за смислорозрізнювальною роллю звуків; закріпити правильну вимову і написання слова ґанок. Розвивати мовлення; виховувати любов до рідної землі. Обладнання: Таблиця «Алфавіт», фішки для складання звукових моделей, картки з зображеннями тварин, будиночка з ві-концями-прорізями. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Перекажіть прочитаний текст. — Що доброго, а що поганого в Юрковому відпочинку? — Напишіть на дошці складені вами звукові моделі виділених слів. III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Актуалізація опорних знань 1. Гра «Засели будиночок». — Чим відрізняються букви і звуки? — Якими бувають звуки? — Давайте пограємо в гру «Засели будиночок». Вставляйте у віконечко картки з зображенням тварини, правильно вимовляючи перший звук в назві тварини. — Запишіть звукову модель слова щука. Скільки звуків в цьому слові, скільки букв? Чому не однакова кількість? 2. Виконання вправи 16 (с. 10). Групування слів, однакових за значенням. Робота над вимовою і написанням слова читання. V. Каліграфічне написання великих букв 1. Робота з таблицею «Алфавіт». Виконання вправи 14 (с. 9). — Згадайте, що називають алфавітом? — Назвіть правильно букви алфавіту. — Роздивіться уважно їх написання. Виберіть ті, які писати найважче. 2. Аналіз написання великих букв П ТX ГЖ ПІ Є. — В які дві групи можна об'єднати записані букви? — А навіщо потрібні великі букви? Чи знаєте ви, які слова пишуться з великої букви? — Запишіть в зошиті каліграфічно: ПТГШСХЖЄ Павло Харків Україна — Складіть з останнім словом речення. Запишіть його. VI. Фізкультхвилинка Гра «Камінь-вата» VII. Закріплення вивченого 1. Ігри діда «Буквоїда». — Доберіть слова:к ак 2. Виконання вправи 16 (с. 10). — Уважно прочитайте завдання до вправи. Знайдіть слова, які відрізняються одним звуком. — Запишіть слова парами (з коментуванням), підкресліть в них різні букви. а Р т а — Зверніть увагу на правопис слова ґанок. Складіть з ним речення (усно). — Назвіть ще слова, які починаються з літери ґ. 3. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків. — Розгадайте метаграми: Я лише три букви маю, Весь у зелені буяю. Спробуй букву замінить — Хижим звіром стану вмить. (Ліс — лис ). З «У» я дерево, рослина. З «И» — рогата я тварина. (Бук — бик). — Виконайте вправу 18 (с. 11). Відгадайте загадку, запишіть слова-відгадки. Підкресліть букви, якими вони відрізняються. VIII. Підсумок уроку — У каліграфічному письмі яких букв ви вправля-лись сьогодні? — Які слова пишуться з великої букви? — Правопис яких слів засвоїли? IX. Домашнє завдання Вправа 19 (с. 11). За бажанням діти можуть дописати ще 2-3 імені. | |
| |
Переглядів: 3159 | |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Листяні та хвойні рослини |
Всього коментарів: 0 | |