Продовжуємо вивчати клавіатуру

Урок №22

Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуру

Мета уроку: ознайомити учнів з клавішами "Епіег" та "Езс"; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати цікавість до інформатики.

Обладнання: програма "Клавіатурний тренажер".

Хід уроку

І.    Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти,   давайте   пригадаємо   правила  поведінки  у   комп'ютерному кабінеті. (Діти пригадують правила з техніки безпеки).

VI. Перевірка домашнього завдання.

    Яку тему ми вивчали на попередньому уроці? (Ми вивчаємо клавіатуру).

2.         Фронтальна перевірка.

Доповніть відповіді.

        Клавішею пропуску можна встановити ....

        Справа від клавіші пропуску розташовані клавіші ....

        Щоб ввести велику літеру, треба спочатку ....

        Щоб усі букви були великими, потрібно натиснути ....

        Щоб повернутися до режиму малих букв, треба ....

   Щоб отримати знак оклику "!", потрібно ....

2.         Питання "Для розумників і розумниць" (сторінка 45 у

підручнику).

      Які вузлики зав'яжуться, коли потягнути за кінчики мотузки?

      Що зайве на малюнку? Чому?

Розминка.

Діти, на минулому уроці ми розгадували кросворди.

   Що таке кросворд?

Розгадати такий кросворд.

    Назву якої риби слід вписати в клітини?

А сьогодні будемо вчитися читати деформований текст.

Зима

тоСять ромозні декинь. пеТер рібпотні вокзани і жіли. віДчатка і лопхчики ругтом жібать на вокзанку. ниВо вокзають оп дульо ан вокзанах. кільСки міхус і дарості!

(Читання мовчазне, а потім вголос).

Повідомлення теми і мети уроку.

Працюючи із деформованими словами, ви вчили швидко знаходити місце буквам і складам у слові. А потім читали текст. На цьому уроці ми будемо вчитися швидко знаходити літери, різні знаки та цифри, щоб встигнути зловити рибку. А для цього потрібно добре знати розташування букв на клавіатурі.

Отже, темою сьогоднішнього уроку є "Продовжуємо вивчати клавіатуру". (Тема записана на дошці).

III.   Вивчення нового матеріалу.
3.           Розповідь вчителя.

Сьогодні ми познайомимося з клавішами "Епіег", "Езс".

Клавіша "Епіег" має особливе значення. її називають клавішею введення і натискають наприкінці команди, що подається з клавіатури.

Коли слід підтвердити те, про що запитує тебе комп'ютер, теж натискають цю клавішу.

Клавіша "Епіег" знаходиться справа над клавішею "ЗЬій".

А клавіша "Езс" знаходиться у лівому верхньому куті клавіатури. її натискують, коли потрібно відмінити команду, яку ще не почав виконувати комп'ютер. Ще клавішею "Езс" можна закривати відкриті меню.

2.           Робота з підручником.

Діти, відкрийте підручник на сторінці 46. Вибіркове читання.

Прочитайте про призначення клавіші "Епіег". Прочитайте про призначення клавіші "Е$с".

3.           Фізкультхвилинка.

Слухати ми перестали І тепер всі дружно встали. Будем ми відпочивати, Нумо вправу починати: Руки - вгору, руки — вниз І легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз - присіли, другий - встали, Всі за парти посідали, Вчитись знову ми почали.

IV.   Робота за комп'ютером.

1.           Бесіда.

Діти, на якій відстані треба сидіти від екрана монітора?

Сьогодні ми продовжимо допомагати котовІ-риболову ловити рибу. Але рибка в річці стала спритнішою. Тепер вам треба встигнути натиснути клавішу на клавіатурі, доки рибка не пропливла повз гачок.

2.           Практична робота учнів.

(Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером.)

3.           Релаксація.

1.                                            В середньому темпі зробити 3-4 кругові рухи очима
праворуч, а потім ліворуч. Послабивши м'язи очей,
подивитись вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 1-2
рази.

2.                                            Міцно зажмурити очі (рахуючи до 3), відкрити очі і
подивитись вдалину (рахуючи до 5). Повторити 4-5
разів.

V.   Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

         Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?

         Яке має призначення клавіша "Епїег"

    Яке має призначення клавіша "Езс"?

VI.   Домашнє завдання (диференційоване).

Виконати завдання з підручника на сторінці 47. Завдання 1. "Для розумників і розумниць".

Завдання 2. Придумайте подібне завдання до завдання, яке дано у підручнику на сторінці 47.

Вибирайте завдання за своїм бажанням.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2512 | Рейтинг: 0.0/0
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє...
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Комахи
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]