УРОК № 5 Тема: Правило переносу слів зі збігом приголосних звуківМета: Закріплювати вміння ділити слова для переносу; учити правильно переносити слова зі збігом приголосних звуків; розвивати усне мовлення, пам'ять, увагу; виховувати любов до природи, почуття взаємодопомоги. Обладнання: Предметні малюнки овочів і фруктів. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. ос ощ ск ка дощ осінь блискавка — Які з записаних слів будуть відгадками до загадок? Що без леза та без зуба Розтина міцного дуба? Невидимка ходить в гаї, Всі дерева роздягає. Коли падаю я з неба, Люди кажуть: «Так і треба», Восени тоді, вважай, Буде славний урожай. — Які з слів-відгадок не можна поділити для переносу? Чому? — А як можна поділити для переносу слово блискавка? (Діти дають різні відповіді). III. Повідомлення теми і мети уроку — Саме про те, як переносити такі слова зі збігом 2-3 приголосних звуків, ви дізнаєтесь на сьогоднішньому уроці. А допоможуть вам у цьому вже вивчені правила переносу слів з рядка в рядок. IV. Основна частина уроку 1. Знайомство з правилом на с. 13. — Прочитайте правило. — Як переносяться слова зі збігом приголосних звуків? — Як не можна переносити слова? Запам'ятайте це правило. 2. Колективна робота. — Скажіть, які щедрі дари приносить нам осінь? (Овочі і фрукти). — Послухайте загадки, запишіть слова-відгадки в зошит, поділіть їх для переносу. І печуть мене, і варять, І смажать, і хвалять. (Картопля ). Хто голівку свою влітку накриває І по двадцять хустин на голівці має? (Капуста ). Я кругленька, червоненька, З хвостиком тоненьким. На городі мене рвуть І до столу подають. (Редиска ). Сидить дівчина в коморі, А коса її надворі. (Морква ). 3. Самостійна робота. Виконання вправи 27, с. 14. — Запишіть слова, поділіть їх для переносу. Перевірка виконання. 4. Фізкультхвилинка. Гра «Веселі зайчики». 5. Виконання вправи 28, с. 14. Словникова робота з словами красне,золота. Слабкі діти можуть записати не весь текст, а тільки виділені слова, поділивши їх для переносу. 6. Робота в парах. Виконання вправи 29, с. 14. V. Підсумок уроку На дошці запис «Верес-ень, лис-топад, жовте-нь, о-сінь, до-щик». — Подивіться, діти, Незнайко теж учився ділити слова на склади. Перевірте, чи правильно він виконав завдання. (Діти виправляють помилки). — Нагадайте Незнайкові правила переносу, які ви вже вивчили. VI. Домашнє завдання Вправа ЗО, с. 14. За бажанням діти можуть скласти віршик або казочку про осінь. | |
| |
Переглядів: 3426 | |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Дикі та свійські тварини |
Всього коментарів: 0 | |