Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій звуків безпосередньо в процесі письма (письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука). Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис слова з пропуском орфограми слабкої позиції голосних звуків, спираючись на транскрипцію слова під час запису речення; формувати в учнів найважливіші дії контролю та оцінки; виховувати уміння навчального співробітництва. |
Тема: Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означень Мета: поглибити знання учнів про другорядний член речення – означення ,його стилістичну роль у зв’язному висловлюванні; формувати вміння ставити запитання до другорядного члена речення й виділяти його умовними позначками; розвивати вміння конструювати речення, поширюючи їх означенням; виховувати шанобливе ставлення до історичної спадщини України |
Тема уроку: Усний докладний переказ тексту наукового стилю. Мета: учити учнів складати усний докладний переказ тексту наукового стилю; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, позитивні емоції, творчу уяву, виховувати культуру мовлення, любов до прекрасного. |
Тема. Закріплення вивченого матеріалу про речення. Мета: закріпити знання, уміння і навички про речення; розвивати уміння узагальнювати , розвивати увагу, мислення, інтонаційну виразність, формувати розвиток інтелектуальних, фізичних та інших можливостей учнів; виховувати любов до рідного слова, до природи, до казки, повагу один до одного, взаєморозуміння. |
Тема: Поняття про речення. Основні ознаки речення. Зв’язок слів у реченні. Поділ тексту на речення. Мета: - активізувати знання дітей про речення; - формувати усвідомлення речення як групи слів, що виражає закінчену думку; - вчити правильно інтонувати речення й записувати їх; - розвивати навички логічної побудови речень; - виховувати культуру мовлення, любов до природи; - розвивати уміння працювати самостійно, в групі, колективно. |
Тема. Закріплення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. Мета: закріпити знання учнів про речення, різні за метою висловлювання; удосконалювати вміння складати діалог, удосконалювати зв’язне мовлення; розвивати вміння розрізняти розповідні, питальні та спонукальні речення, інтонувати їх, складати речення зі слів, пояснювати розділові знаки в кінці речень;розвивати психічні процеси:мислення, пам’ять, уяву, увагу; виховувати культуру спілкування, бажання допомагати старшим. |
Тема. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей Мета: вчити учнів розрізняти поняття: «ім’я», «по батькові», «прізвище»; засвоювати правила написання з великої букви імен, по батькові та прізвище людей; ознайомити з етимологією деяких з них; закріпити знання про слова – назви предметів, навички правильного письма слів; розвивати вміння аналізувати, доводити; виховувати повагу до письменників, заохочувати до читання художніх творів. |
Тема: Узагальнюючий урок з теми «Речення. Слово. Звуки i букви» Веснянi слова Мета: повторити та закріпити знання учнів з даної теми; розвивати орфографічні навчики, фонематичний слух, усне та писемне мовлення учнів; формувати загальнокультурну компетентність учнів; виховувати шанобливе ставлення до рідної мови та природи рідного краю. |
Урок 119 Тема: Повторення вивченого про корінь слова, спільнокореневі слова. Підсумок за рікМета: повторити вивчене про корінь слова, спільнокореневі слова; відпрацьовувати вміння добирати спільнокореневі слова, визначати корінь; формувати навички грамотного письма; виховувати спостережливість, уважність. |
Урок 118 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання за ілюстрацієюМета: учити учнів складати розповідь за ілюстрацією; продовжити роботу щодо формування вміння відповідати на питання повною відповіддю; розвивати зв'язне мовлення учнів, формувати вміння будувати логічні висловлювання, активізувати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість, інтерес до матеріалу, що ви- вчається. |