💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого про корінь слова, спільнокореневі слова. Підсумок за рік

Урок 119

 Тема: Повторення вивченого про корінь слова, спільнокореневі слова. Підсумок за рік

 Мета: повторити вивчене про корінь слова, спільнокореневі слова; відпрацьовувати вміння добирати спільнокореневі слова, визначати корінь; формувати навички грамотного письма; виховувати спостережливість, уважність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Ось і знову дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Він до класу дітей скликає,

Щоб успішно нового навчить.

II. Актуалізація опорних знань

 1 Хвилинка каліграфії

їж фе ди ел жа їз що иб дя ві Алфавіт і алфаПвіт портфе ПьдштіПна Їжак і їжаченя їздять по гриби щодня.

— На які питання відповідають записані слова?

— У якому з цих слів найбільше звуків?

— які спільнокореневі слова зустрічаються у скоромовці?

 2 Словникова робота Гра «Знайди склад»

че □вики чер швийчи пння у□ тель

Бать Піщинажай тронокпо □ рединічерПний

— Назвіть слова — назви предметів. На які питання вони відповідають?

— До слова учитель доберіть споріднені слова. яке з них є назвою ознаки? дії?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ми продовжимо працювати над закріпленням знань про слово, споріднені слова, правила правопису, вивчені у другому класі.

IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь

Завдання 1

Виписати спільнокореневі слова. Позначити корінь.

прилетіли шпаки,

дорогі співаки,

прилетіли весну зустрічати.

У шпаківнях нових скоро будуть у них Жовтороті малі шпаченята.

Завдання 2

З’єднати стрілочками спільнокореневі слова.

 Дощик

 кожух

 сад

 дід

 кожушок

 задощило

 дідова

 саджати

Завдання 3

Вибрати слово, яке найточніше відповідає змісту речення. Записати речення.

Діти пішли у березовий... (гай, ліс).

Наша сім’я живе у кам’яному. (будинку, палаці, житлі).

Фізкультхвилинка Завдання 4

До поданих слів — назв предметів дібрати спільнокореневі слова — назви дій та назви ознак.

Що? Щоробити?Яке?

Хмара

Питання

 V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Доповніть речення.

Спільна частина споріднених слів називається...:

 1) спільнокореневими;

 2) коренем.

— У якому з рядків наведено спільнокореневі слова?

 1) Сова, совеня, совиний;

 2) літати, літо, літера;

 3) дружба, товариші, подруги.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 4888 | Рейтинг: 5.0/1
Наш вернісаж
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах»
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня
Панно для класної кімнати
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]