Урок 119 Тема: Повторення вивченого про корінь слова, спільнокореневі слова. Підсумок за рікМета: повторити вивчене про корінь слова, спільнокореневі слова; відпрацьовувати вміння добирати спільнокореневі слова, визначати корінь; формувати навички грамотного письма; виховувати спостережливість, уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент Ось і знову дзвінок лунає, Мелодійно і срібно звучить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно нового навчить. II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії їж фе ди ел жа їз що иб дя ві Алфавіт і алфаПвіт портфе ПьдштіПна Їжак і їжаченя їздять по гриби щодня. — На які питання відповідають записані слова? — У якому з цих слів найбільше звуків? — які спільнокореневі слова зустрічаються у скоромовці? 2 Словникова робота Гра «Знайди склад» че □вики чер швийчи пння у□ тель Бать Піщинажай тронокпо □ рединічерПний — Назвіть слова — назви предметів. На які питання вони відповідають? — До слова учитель доберіть споріднені слова. яке з них є назвою ознаки? дії? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми продовжимо працювати над закріпленням знань про слово, споріднені слова, правила правопису, вивчені у другому класі. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Виписати спільнокореневі слова. Позначити корінь. прилетіли шпаки, дорогі співаки, прилетіли весну зустрічати. У шпаківнях нових скоро будуть у них Жовтороті малі шпаченята. Завдання 2 З’єднати стрілочками спільнокореневі слова. Дощик кожух сад дід кожушок задощило дідова саджати Завдання 3 Вибрати слово, яке найточніше відповідає змісту речення. Записати речення. Діти пішли у березовий... (гай, ліс). Наша сім’я живе у кам’яному. (будинку, палаці, житлі). Фізкультхвилинка Завдання 4 До поданих слів — назв предметів дібрати спільнокореневі слова — назви дій та назви ознак. Що? Щоробити?Яке? Хмара Питання V. Підсумок уроку. Рефлексія — Доповніть речення. Спільна частина споріднених слів називається...: 1) спільнокореневими; 2) коренем. — У якому з рядків наведено спільнокореневі слова? 1) Сова, совеня, совиний; 2) літати, літо, літера; 3) дружба, товариші, подруги. | |
| |
Переглядів: 4888 | |
Наш вернісаж |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Панно для класної кімнати |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Всього коментарів: 0 | |