Закріплення вивченого матеріалу про речення
Тема. Закріплення вивченого матеріалу про речення.
Мета: закріпити знання, уміння і навички про речення; розвивати уміння узагальнювати , розвивати увагу, мислення, інтонаційну виразність, формувати розвиток інтелектуальних, фізичних та інших можливостей учнів; виховувати любов до рідного слова, до природи, до казки, повагу один до одного, взаєморозуміння. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань з використанням ІКТ Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка ,силуети звірів на слайдах (лисиці, білки, ведмедя,вовка, зайця,їжака, сови),картинки звірів, рулетка, табло для виставлення рахунку, сигнальні корони,,, конверти з листами, грибочки зі словами і нитка , іграшка сови, скринька, мікрофон, викладка казок. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Нумо, діти, підведіться. Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок! А цікаво вам дізнатись, Що сьогодні може статись? Ну, то всядьтеся зручніше, Попрацюємо скоріше. Подивіться уважно на таблицю, вставте у записаних словах букви, що позначають голосні звуки, і дізнаєтесь, які слова та поняття,нам будуть потрібні під час уроку. Вз……м…д…п…м…г… (взаємодопомога) Вз……м…р…з…м…нн… (взаєморозуміння) П…в…г… (повага) ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Як називається наш урок, ви дізнаєтеся тоді, коли прослухаєте мою розповідь. Надумали звірі своїх дітей теж грамоти навчити. Збудували школу, зібрали всіх звіряток докупи й посадили за новенькі парти. Надворі сонечко сяє, пташки щебечуть, вітерець повіває, а в класі тихо. Звірята сиділи спокійно та слухали учителя. Тільки лисичка усе поглядала у вікно – дуже їй хотілося побігати, побавитись. З нетерпінням вона почала позіхати, потягуватись. Інші звірята, дивлячись на неї , і собі позіхали. Позіхнути захотілось і вчителеві – Мудрій Сові. Але вона все ж таки стрималась, підвелася і почала стукати хворостинкою по класній дошці. У цей час Риженька підняла лапку. - Мудра Сово, - сказала вона, - у мене є ідея. Давайте зіграємо з учнями школи, яка знаходиться поблизу лісу , в гру «Що? Де? Коли?» Учитель погодився. Отже, сьогодні урок буде проходити у формі гри «Що? Де? Коли?». Ведучою буду я. ІІІ. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. Гра «Що? Де? Коли?» 1. Завдання лисички . Кручу рулетку, стрілка вказує на сектор №1. - З вами грає … (Читаю загадку) Живе у лісі, хижа, дика, Любить курку та індика. ( Лисичка) Так. Це Лисичка. • Яке речення називаємо питальним? • Який знак пишемо в кінці питального речення? 2. Прочитайте питальні речення. Що їв касир під час обідньої перерви? • Що побачив Карлсон, який спав на даху? • Хто налякав королеву в лісі? • Що зламав цап об поріг? Відповіді на ці запитання можна знайти у виділених словах. - Із завданням лисички ви впорались добре, я задоволена. Рахунок 1 : 0 на користь знавців (виставляю рахунок). - Продовжуємо гру: кручу рулетку. Випадає сектор №2. З вами грає… (Читаю загадку) Влітку носить сіру шубу, Взимку – білого кожуха. Має з тріщиною губу, Косі очі й довгі вуха. (Заєць) Так, це Зайчик. Читаю завдання з конверта. Завдання від зайчика 1.Складіть схему речення. • Взимку заєць одягає білу шубку. • - Скільки слів у кожному з написаних речень? 2. Робота з сигнальними картками У кінці кожного речення поставте розділові знаки: «?», «.», «!» • 1. У лісі впало підрубане дерево • 2. Де живе білочка • 3. Діти, любіть і піклуйтеся про тваринок Молодці! І це завдання виявилось вам під силу. Отже 2 : 0 на користь знавців. - Граємо далі, випадає сектор №3. З вами грає… Червонясту шубку має, По гілках вона стрибає, Хоч мала вона на зріст, Та великий має хвіст, Як намисто оченята. Хто це? Спробуй відгадати. (Білочка) Звичайно, це білочка. Послухайте її завдання. 3. Завдання білки. Виношу загадкову скриньку Зі слів - грибочків складіть речення. Запишіть його в зошит. Підкресліть головні слова в реченні. до Білочка зими готується холодної - Молодці! Ви впоралися із цим завданням. Рахунок 3 : 0 на користь учнів 2 класу. (Виставляємо рахунок). 1. Фізкультхвилинка. Раз! Два! Три! Чотири! П̒ять! Час прийшов нам спочивать. Тож піднімем руки вгору, Ніби глянемо на зорі. А тепер всі руки в боки, Як зайчата, - скоки - скоки! Десять, дев̒ять, вісім, сім! Час за парти нам усім. - Відпочили? Продовжуємо гру… Кручу рулетку, випадає сектор №4. - З вами грає…(загадка) Хоч у нього шуба є, Та як холод настає Він не їсть тоді, не п̒є І не ходить, не гуляє, А у лігво спать лягає. (Ведмідь) Так. Це ведмедик . Ось його завдання. Відкриваю конверт. Увага! Читаю лист. • Я пропоную пограти вам у гру “ Мозковий штурм”. Ви повинні без підготовки продовжити твердження. • Речення виражає… • Слова в реченні зв'язані… • Слова в реченні пишуться… • Перше слово в реченні пишеться… • Речення бувають … Ведмедику не вдалося перемогти і рахунок 4 : 0 на вашу користь. - Чи готові ви далі змагатися? Увага! Сектор № 5. Читаю лист від Мудрої Сови, вона – найрозумніша із тварин, адже це вчитель звірят. Завдання від мудрої Сови 1. З розповідного речення утворіть спонукальне Учні другого класу люблять природу. 2.Прочитайте вірш Т. Г. Шевченка. Учітеся, брати мої, Думайте, читайте, І чужого научайтесь, Й свого не цурайтесь. - Яке це речення за метою висловлювання? Запишіть слова, що спонукають до дії. Кручу рулетку, випадає сектор №.6 - З вами грає… - Гострі зуби, сильні лапи - Дуже схожий на собаку, - І полює дуже ловко, - Що, впізнали, друзі, ... ? - Правильно Вовк Завдання від Вовка: • Яке речення називається розповідним? • Що ставиться у кінці такого речення? В яких казках ви зустрічалися з вовком? ( Слайди казок) Демонстрація викладки казок про звірів Кручу рулетку, випадає сектор №.7 - З вами грає… Як клубочок, ця тваринка, Вся в колючках в неї спинка. Хай собі затямить всяк, Зветься дивний звір ... Їжак Завдання від їжачка . З яких частин складається текст? 2.Розмістити речення так, щоб утворився текст • Привезли його додому. • Потім звик і жив у нас довго. • Спочатку їжачок не хотів їсти. • Він боявся нас. • У лісі ми знайшли їжачка. Ми пішли в ліс - Команда знавців добре впоралася з усіма завданнями, які дала Мудра Сова, тому рахунок стає .. : .. на користь … (вивішую рахунок). Дозвольте вручити вам за перемогу іграшковий кубок- символ розуму – Мудру Сову.Гра закінчилася вашою перемогою над командою лісових звірів. Урок наш теж підійшов до кінця. ІV. Підсумок уроку Тож давайте підведемо підсумки.. Гра « Мікрофон» V. Домашнє завдання. Повторити правила за темою. | |
| |
Переглядів: 1258 | |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Всього коментарів: 0 | |