УРОК № 20. Тема: Добір заголовка до текстуМета: Закріплювати поняття «текст»; учити добирати заголовки до текстів, встановлювати їхню відповідність до змісту тексту; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до книжки. |
УРОК № 19 Тема: Що таке текст. Розрізнення групи окремих речень і текстуМета: Дати уявлення про текст; учити розрізняти групи окремих речень і текст; формувати поняття «заголовок тексту»; розвивати зв’язне мовлення, каліграфічні навички; виховувати любов до природи. |
УРОК № 18 Тема: Урок контролю опрацьованого матеріалу з повторення та розділу «Мова і мовлення»Мета: Перевірити вміння учнів списувати текст, що включає слова, вимову і правопис яких потрібно запам’ятати; застосування правил переносу; здійснювати звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до Батьківщини. |
УРОК № 17 Тема: Вправляння в етиці мовленнєвої поведінки. Повторення опрацьованого матеріалу. Вимова і написання слів Україна, українець, українськийМета: Закріпити вміння звертатися, вживати звертання і слова ввічливості; формувати навички каліграфічного письма; закріпити правильну вимову і написання слів Україна, українець, український; розвивати зв’язне мовлення, виховувати мовну культуру, любов до матері, до Батьківщини. |
УРОК № 16 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення «В магазині»Мета: Учити дітей складати розповідь за малюнками, уявною ситуацією; формувати уявлення про речення як одиницю мовлення; розвивати діалогічне мовлення; виховувати культуру мовлення. |
УРОК № 15 Тема: Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи на засвоєння етикетних форм спілкуванняМета: Учити вживати слова ввічливості в різних мовленнєвих ситуаціях; поглиблювати уявлення дітей про культуру усного та писемного мовлення; розвивати діалогічне мовлення; виховувати культуру спілкування. |
УРОК № 14 Тема: Сила голосу і швидкість мовленняМета: Дати дітям уявлення про залежність сили голосу і швидкості мовлення від його мети і мовленнєвої ситуації; поглиблювати вміння вживати звертання у мовленні з відповідною інтонацією та відокремлювати його на письмі; розвивати зв'язне мовлення; виховувати культуру спілкування. |
УРОК № 13 Тема: Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями. Побудова діалогу за поданими запитаннямиМета: Поглиблювати уявлення про усне і писемне мовлення; формувати вміння звертатися до співрозмовників; розвивати діалогічне мовлення; виховувати культуру спілкування. |
УРОК № 12 Тема: Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. Вимова і написання слова червонийМета: Дати уявлення про два види мовлення — усне і писемне; показати, що в усній і писемній формах люди висловлюються реченнями; учити школярів переказувати зміст малюнків, будувати зв'язне висловлювання; розвивати зв'язне діалогічне і монологічне мовлення; засвоювати нові слова; виховувати бережливе ставлення до природи. |
УРОК № 11 Тема: Старі і нові слова в нашій мові. Вимова і написання слів шофер, телевізорМета: Дати уявлення про нові і старі слова в нашій мові; поглибити знання про слова, що нагадують про історичне минуле України; ознайомити з вимовою і написанням слів шофер, телевізор; розвивати вміння спостерігати за мовними явищами, удосконалювати каліграфічні вміння; виховувати гордість за Україну та українців. |