УРОК № 17 Тема: Вправляння в етиці мовленнєвої поведінки. Повторення опрацьованого матеріалу. Вимова і написання слів Україна, українець, українськийМета: Закріпити вміння звертатися, вживати звертання і слова ввічливості; формувати навички каліграфічного письма; закріпити правильну вимову і написання слів Україна, українець, український; розвивати зв’язне мовлення, виховувати мовну культуру, любов до матері, до Батьківщини. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка. Опрацювання нових слів У Ук їн ськ Україна українець український Наша Батьківщина — Україна. — Запишіть з’єднання букв. — Прочитайте слова другого рядка. Що вони означають? — Складіть звукову модель слова Україна. Чому звуків в цьому слові більше, ніж букв? — Що треба запам’ятати в правописі слова Україна'? — Складіть речення з кожним словом. Одне речення запишіть. III. Основна частина уроку 1. Слухання вірша. Дві матусі Є у мене мати — Україна мила. Є у мене мати Й ця, що породила... Дві матусі маю, Наче дві зіниці, Що перша, що друга — Рідні без різниці. До обох серденьком Залюбки горнуся, За обох раненько Господу молюся. (М. Хоросницька) — Про яких двох матусь йдеться в вірші? — Чому Україну порівнюють з матір’ю? — Як треба ставитися до матері, до Батьківщини? 2. Виконання вправи 83, с. 41. — Пригадайте, як можна звернутися до мами? — Прочитайте слова-звертання. — Подумайте, що ви хотіли б сказати своїй мамі приємне і тепле? — Складіть і запишіть речення, використавши одне зі слів-звертань. Пам’ятайте, як виділяється звертання на письмі. — Прочитайте записані речення, назвіть в них звертання. 3. Самостійна робота. Вправа 84, с. 41. — Як поет називає матір? За що він дякує їй? Яке слово ввічливості тут вжите? — Зробіть звукову модель слова дзвінка. На що треба звернути увагу? 4. Робота з прислів 'ями. — Прочитайте прислів’я у вправі 84, с. 41. Як ви розумієте цей вислів? — Вивчіть прислів’я напам’ять. — Прочитайте прислів’я з дошки. Запишіть те, яке вам найбільше сподобалось. Хто батька-матір зневажає, той добра не знає. При сонечку — тепло, при матері — добро. Все купиш, лише тата й маму — ні. У дитини заболить пальчик, а в мами — серце. IV. Фізкультхвилинка Дружно вправними руками Допоможемо ми мамі. Посуд гарно перемиєм, Витрем насухо, складем І при цьому не поб’єм. Пил зітремо й підметем — Скрізь порядок наведем. V. Узагальнення та систематизація знань 1. Розвиток діалогічного мовлення. Виконання вправи 85, с. 41. 2. Спостереження за силою голосу. Вправа 86, с.42. — Виразно прочитайте вірш. З якою швидкістю і силою голосу будете читати? — Спишіть ті рядки, які вважаєте найголовнішими. Підкресліть звертання. VI. Підсумок уроку — Скажіть, хто найголовніший в вашому житті? — Якими словами можна звертатись до мами? — Які прислів’я ви запам’ятали? — Правопис яких слів вивчили? — На що слід звертати увагу, готуючи виразне читання? VII. Домашнє завдання Вправа 87, с. 43. Завдання 5 діти виконують за бажанням. | |
| |
Переглядів: 1046 | |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Робота з папером. Писанка |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Дикорослі рослини рідного краю |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Всього коментарів: 0 | |