УРОК 8 Тема: Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праціМета: уточнити і розширити знання про різноманітність професій батьків, про значення, важливість та необхідність їхньої праці для інших людей. Розвивати мовлення дітей, логічне мислення. Виховувати повагу до батьків, яка б професія у них не була, повагу один до одного, до праці дорослих. Обладнання: ілюстрації із зображенням людей різних професій, діафільм «Професії батьків», хлібина, схема. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань 1. Повторення вивченого матеріалу. а) Фронтальне опитування. — Чим відрізняється сім'я від родини? — Що ви знаєте про свій рід? — Хто піклується про членів вашої сім'ї? б) Гра «Закінчи речення». До коріння родоводу належать... До самих верхніх гілок родоводу належать... 2. Проблемний вступ до уроку. Спитай у тата чи у мами, Які професії у них... Професій у світі є чимало — Сповна їх вистачить на всіх... Учитель, лікар чи геолог, Письменник, слюсар чи кресляр — Всі називають головною Одну професію — школяр! Бо всім відомо, що без школи, Без знань, що мусили там набуть, Не станеш у житті ніколи Тим, ким в дитинстві мрієш буть! (А. Костецький) — Чи здогадалися ви, про що піде мова сьогодні на уроці? II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності 1. Повідомлення теми та завдань уроку. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про різноманітність, важливість і необхідність професій ваших батьків. 2. Розповідь вчителя з елементами бесіди. Кожна людина не може уявити себе без роботи. Дорослі люди мають професію, працюють на виробництві, будують заводи, вчать дітей, лікують хворих, водять автомобілі, розносять листи, вирощують хліб. — А ким працюють ваші батьки? — Зараз я загадаю загадки, а ви відгадаєте їх: якщо у ваших батьків професія співпадає з відгадкою, ви піднімаєте сигнальну картку зеленого кольору, якщо ні — червоного. Хто в дні хвороб Найбільше всіх потрібен нам Й лікує нас Від всіх хвороб? (Лікар) Хто в ліс приходить рано, Кожне дерево огляне, Всякий звір до кого звик? Ну, звичайно ж, це...(Лісник) Як рубанком дошку чистить, Летить стружка золотиста. З-під рук майстра той-же колір. Як цей майстер зветься? (Столяр) Срібні сипляться опилки З-під напилка і з-під пилки, Якщо я за них беруся. Недарма ж я звуся... (Слюсар) Вранці він заходить в клас І знання дає для нас. (Учитель) Голка з ниткою в руці В кого завжди? (У шевця) У пору літню, в час осінній, Навесні — в гарячій час — Косять, жнуть вони і сіють, Орють лан у котрий раз! (Хлібороби) Хто розносить нам листи, Телеграми і газети? Ой, важка у нього ноша! Діти, хто він? (Листоноша) Фізкультхвилинка Руки на парту, пальці в кулак, Зробимо вправу ми, дітоньки, так: Пальці стискаємо і розтискаємо, Будемо вправу ми з вами кінчати, Буде нам легше тепер працювати. 3. Перегляд діафільму «Професії батьків», бесіда за діафільмом. — Людей, яких професій ви побачили? — Яка професія вам подобається найбільше? — Ким би ви хотіли стати? Хвилинка-цікавинка про професію тваринника Назва професії людини залежить від того, яких тварин вона доглядає. Давайте подумаємо, і згідно з професією людини, дамо назву тваринам, яких вона доглядає: Конюхи (Коні) Доярки (Корови ) Свинарки (Свині) Собаководи ( Собаки ) Оленярі ( Олені) Вівчарі (Вівці) III. Формування вмінь та навичок 1. Гра «Відгадай професію за описом». а) Він не льотчик, не пілот, він веде не літак, а велику ракету. (Космонавт) б) Тільки зубик заболить, хлопчик до нього мчить. ( Стоматолог ) в) Швидко двір він прибере, чисто вулицю підмете. (Двірник) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3713 | |
Урок-повторення. У комп’ютерному класі |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Робочий стіл. Піктограми |
Всього коментарів: 0 | |