💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Віднімання виду 53 – 8. Творча робота над задачею

Урок 71

Тема. Віднімання виду 53 – 8. Творча робота над задачею

Мета: ознайомити учнів з випадком усного віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через десяток; формувати вміння ставити запитання до виразів, складених за числовими даними задачі.

Обладнання: схеми задач, предметні малюнки, таблиці усних обчислень.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Один учень називає відповіді прикладів з доданком 6, № 536.

2) Другий учень називає відповіді прикладів з доданком 23.

3) Третій учень зачитує складену задачу № 535 і називає відповідь до цієї задачі.

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовча робота

1) Розв’язати приклади.

2) Виконання завдання № 537.

2. Пояснення нового матеріалу

— Нам треба розв’язати приклад 45 – 7.

У від’ємнику немає десятків.

Розкладаємо число 45 на десятки і одиниці.

Спочатку від 45 – 5 = 40, потім віднімаємо 2, дорівнює 38.

Отже:

— Розглянемо ще один спосіб віднімання.

У зменшуваному 45 4 дес. і 5 одиниць.

Візьмемо з 4 дес. 1 дес. та додамо 5 одиниць. У нас вийшло 15. Віднімемо від 15 – 7, буде 8. Додамо отримані одиниці до 3 дес., буде 38.

3. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 538.

2) Виконання завдання № 539 (усно).

3) Виконання завдання № 540 (усно).

4. Розв’язання прикладів з коментуванням

45 – 6

34 – 7

67 – 8

42 – 5

87 – 9

31 – 4

5. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачею № 541

Діти уважно читають задачу, а потім відповідають на запитання, про що дізнаються, обчисливши кожен вираз.

2. Робота над задачею № 542

С. — 26 к.

П. — 18 к.

А — ? к, на 9 к. менше.

} ? к.

Після аналізу діти записують задачу самостійно.

3. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

Картка 2

Обчислити.

4. Усні обчислення

1) Розв’язати ланцюжок.

18 + 25 + 40 – 4 – 70 + 9 + 18 + 5 + 14

2) Допоможіть качуру-кухарю зварити компот і борщ. Для цього вам потрібно розв’язати приклади.

46 – 7

80 – 50

56 – 8

15 + 26

34 + 6

67 + 18

28 + 9 13 – 7

70 – 5 56 – 45

5. Завдання для допитливих

Ланцюжки

Встановити логічну послідовність дій і вставити відповідні числа.

100

12 18 5

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 93 № 543, № 544.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 3577 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар»
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]