Урок 71 Тема. Віднімання виду 53 – 8. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів з випадком усного віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через десяток; формувати вміння ставити запитання до виразів, складених за числовими даними задачі. Обладнання: схеми задач, предметні малюнки, таблиці усних обчислень. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень називає відповіді прикладів з доданком 6, № 536. 2) Другий учень називає відповіді прикладів з доданком 23. 3) Третій учень зачитує складену задачу № 535 і називає відповідь до цієї задачі. II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота 1) Розв’язати приклади. 2) Виконання завдання № 537. 2. Пояснення нового матеріалу — Нам треба розв’язати приклад 45 – 7. У від’ємнику немає десятків. Розкладаємо число 45 на десятки і одиниці. Спочатку від 45 – 5 = 40, потім віднімаємо 2, дорівнює 38. Отже: — Розглянемо ще один спосіб віднімання. У зменшуваному 45 4 дес. і 5 одиниць. Візьмемо з 4 дес. 1 дес. та додамо 5 одиниць. У нас вийшло 15. Віднімемо від 15 – 7, буде 8. Додамо отримані одиниці до 3 дес., буде 38. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 538. 2) Виконання завдання № 539 (усно). 3) Виконання завдання № 540 (усно). 4. Розв’язання прикладів з коментуванням 45 – 6 34 – 7 67 – 8 42 – 5 87 – 9 31 – 4 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачею № 541 Діти уважно читають задачу, а потім відповідають на запитання, про що дізнаються, обчисливши кожен вираз. 2. Робота над задачею № 542 С. — 26 к. П. — 18 к. А — ? к, на 9 к. менше. } ? к. Після аналізу діти записують задачу самостійно. 3. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Обчислити. 4. Усні обчислення 1) Розв’язати ланцюжок. 18 + 25 + 40 – 4 – 70 + 9 + 18 + 5 + 14 2) Допоможіть качуру-кухарю зварити компот і борщ. Для цього вам потрібно розв’язати приклади. 46 – 7 80 – 50 56 – 8 15 + 26 34 + 6 67 + 18 28 + 9 13 – 7 70 – 5 56 – 45 5. Завдання для допитливих Ланцюжки Встановити логічну послідовність дій і вставити відповідні числа. 100 12 18 5 IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 93 № 543, № 544. | |
| |
Переглядів: 3577 | |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Всього коментарів: 0 | |