Урок 16 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 5. Творча робота над задачеюМета: акцентувати увагу учнів на зв’язку між таблицями додавання й віднімання; проводити підготовчу роботу до розв’язання задач на дві дії, формувати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення дітей. Обладнання: лічильний матеріал, предметні малюнки, схеми задач, картки для індивідуальної роботи, геометричний матеріал. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Робота з картками Картка 1 Розв’язати задачу. На дереві сиділи 9 птахів. Шість птахів улетіли. Скільки птахів залишилось на дереві? Картка 2 Розв’язати задачу. У Миколки 6 машин, а у Сергійка — на 2 машини менше. Скільки машин у Сергійка? Картка 3 Порівняти. 3 + 4 ___ 6 – 1 11 – 2 ___ 7 + 1 5 + 3 ___ 9 + 1 4 + 4 ___ 5 + 3 8 – 1 ___ 10 – 1 3 + 5 ___ 2 + 7 2. Усна лічба 1) Гра «Листоноша». На дошці причеплені три поштові скриньки, на яких написані цифри 9, 10, 8. На столі у вчителя лежать листи, які треба доставити до поштових скриньок. На картках написані приклади. Діти по черзі виходять до дошки, читають приклади, рахують та опускають листа до потрібної скриньки. 6 + 3 8 + 1 10 – 2 11 – 1 3 + 5 4 + 4 5 + 5 2 + 6 2 + 8 10 – 1 2) Допоможіть Сороці виправити помилки. 2 + 8 = 7 4 – 3 = 1 0 + 6 = 5 9 – 3 = 4 5 + 3 = 8 7 – 6 = 2 4 + 4 = 7 10 – 9 = 1 3) Вставити пропущені знаки дій. 6 __ 3 = 9 7 __ 2 = 5 8 __ 8 = 0 8 __ 2 = 10 10 __ 7 = 3 5 __ 10 = 15 4) Геометричний матеріал. Скільки чотирикутників зображено на малюнку? 3. Перевірка роботи за картками II. Р обота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи Заселіть будиночок. 2. Виконання завдання № 114 Робота в парах. Діти повторюють таблиці додавання і віднімання числа 5. Задають одне одному приклади на додавання й віднімання числа 5. Потім за записами пояснюють додавання й віднімання числа 5 з переходом через десяток. 3. Розв’язання прикладів № 115 з коментуванням 4. Знаходження значення виразу зі змінною (№ 116) Самостійна робота. 5. Перевірка роботи III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачею № 117 — Прочитайте задачу з її першим запитанням. — Яку дію треба виконати, щоб дати відповідь на запитання задачі? — Чому? — Що треба знати, щоб дізнатися, скільки всього листків засушила дівчинка? — Чи відомо це? — Яку дію треба виконати, щоб дати відповідь на запитання задачі? Діти записують скорочений запис задачі. Дубових — 7 л. Кленових — ? л., на 2 л. менше } ? л. Діти роблять висновок, що дві задачі можна об’єднати в одну задачу. 2. Самостійна робота Сильніші учні виконують № 119, 120. Всі решта виконують № 119, 118. 3. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 24 № 121, № 122. | |
| |
Переглядів: 2183 | |
Тварини рідного краю |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Всього коментарів: 0 | |