УРОК № 16 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення «В магазині»Мета: Учити дітей складати розповідь за малюнками, уявною ситуацією; формувати уявлення про речення як одиницю мовлення; розвивати діалогічне мовлення; виховувати культуру мовлення. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Повідомлення теми і мети уроку На попередньому уроці ви вчили слова ввічливості. Сьогодні ми будемо учитися використовувати їх в усному і писемному мовленні. III. Робота над зв’язним мовленням 1. Слухання вірша. Виділення слів з тексту. — Послухайте вірш і назвіть слова ввічливості. В яких ситуаціях ви їх використовуєте? Сію дитині В серденько ласку. Сійся — родися, Ніжне «будь ласка», Вдячне «спасибі», «Вибач» тремтливе — Слово у серці, Як зернятко в ниві. «Доброго ранку!», «Світлої днини!» — Щедро даруй ти Людям, дитино. (В. Гринько) 2. Робота з прислів 'ями. — Прочитайте прислів’я. Скажіть, як ви розумієте їх зміст? Добре слово краще за цукор і мед. Від теплого слова й лід розтане. Одне приємне слово — наче сад цвіте. У нечемного чемності не навчишся. — Запишіть прислів’я, яке вам найбільше сподобалось. 3. Виконання вправи 80, с. 40. — Скажіть, чи бували ви в магазині? Що ви там купували? — Запишіть, що купите в магазині «Школяр». 4. Моделювання мовленнєвої ситуації. — Розгляньте малюнок до вправи 79, с. 39. — Як ви думаєте, в якому магазині знаходяться діти? — Що можна купити в цьому магазині? — Прочитайте вирази, якими можна користуватися в магазині. 5. Робота в парах. — Пограйтеся в гру «Магазин». Подумайте, які слова ввічливості потрібно використовувати. 6. Опрацювання діалогу. — Уважно прочитайте діалог, записаний на дошці. Які слова ввічливості можна вставити замість крапок? У магазині — ...І — .І — Покажіть мені, ..., альбом. — Я візьму, Слова для довідок:прошу, будьте ласкаві, добрий день, здрастуйте, до побачення, будь ласка, дякую, на все добре. 7. Самостійна робота. Запис тексту в зошити. 8. Перевірка виконаного. Робота над помилками. IV. Підсумок уроку — Які слова ввічливості ви запам’ятали? — Якою завжди повинна бути людина? | |
| |
Переглядів: 1662 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Значення повітря для живої природи |
Робота з папером. Писанка |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Всього коментарів: 0 | |