УРОК № 40 Тема: Урок перевірки вмінь, набутих за розділом «Речення»Мета: Перевірити знання учнів з теми «Речення»; вміння визначати типи речень, встановлювати межі речень, знаходити головні слова, встановлювати зв'язок слів у реченні; розвивати пам'ять, увагу; виховувати самостійність, працьовитість. |
УРОК № 39 Тема: Узагальнюючий урок за розділом «Речення»Мета: Закріпити знання учнів, набуті під час вивчення розділу «Речення»; вміння правильно інтонувати і поширювати речення; розвивати зв'язне мовлення; складати невеликі діалоги; виховувати культуру мовлення. |
УРОК № 38 Тема: Поширення речень за допомогою питаньМета: Учити поширювати речення за допомогою питань; розвивати зв'язне мовлення, вміння писати під диктовку; виховувати любов до природи. |
УРОК № 37 Тема: Зв'язок слів у реченні за питаннямиМета: Учити встановлювати зв'язок між словами у реченні; удосконалювати вміння виділяти головні слова в реченні; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до праці. |
УРОК № 36 Тема: Визначення головних слів у реченні. Побудова речень за графічними схемамиМета: Учити визначати головні слова у реченні, будувати речення за графічними схемами; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до Батьківщини. |
УРОК № 35 Тема: Головні слова в реченніМета: Дати уявлення про головні слова в реченні; розвивати вміння знаходити головні слова в реченні, мовлення учнів; виховувати любов до природи. |
Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «День народження». Вимова і написання слова листопад
УРОК № 34 Тема: Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «День народження». Вимова і написання слова листопадМета: Учити складати усну розповідь за планом та малюнками; ознайомити з вимовою і написанням слова листопад', розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття дружби і поваги до друзів. |
УРОК № 33 Тема: Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттямМета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про види речень; учити учнів переконструйовувати речення, різні за метою висловлювання; розвивати навички правильного інтонування різних видів речень. |
УРОК № 32 Тема: Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних реченьМета: Ознайомити дітей з новим видом речень, розділовими знаками в кінці спонукальних речень; розвивати вміння правильно інтонувати спонукальні речення; виховувати мовну культуру; повторити правила пішоходів. |
УРОК № 31 Тема: Усний твір за ілюстрацією та запитаннями за її змістом. Робота над інтонацією розповідних і питальних реченьМета: Учити дітей складати твір за ілюстрацією та запитаннями; працювати над інтонацією розповідних і питальних речень; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. |