УРОК № 36 Тема: Визначення головних слів у реченні. Побудова речень за графічними схемамиМета: Учити визначати головні слова у реченні, будувати речення за графічними схемами; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до Батьківщини. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Актуалізація опорних знань 1. Творча робота. — Складіть речення з окремих слів. Запишіть їх. Підкресліть головні слова у реченнях. Над, наш, розкинувся, Дніпром, Київ. Лине, до, плавно, моря, Дніпро. 2. Каліграфічна хвилинка. Ба ть щи Батьківщина На Батьківщину прилітають журавлі. — Про кого йдеться в реченні? Підкресліть головні слова. — Поділіть на склади слово Батьківщина. — Що воно означає? III. Основна частина уроку 1. Робота з підручником. Вправа 167, с. 79. — Розгляньте малюнок, прочитайте текст. — Про що говориться в кожному абзаці тексту? — Якими рядками з тексту можна описати малюнок? — Спишіть виділене речення. Підкресліть головні слова. Поясніть, як ви їх знайшли? 2. Колективна робота. Виконання вправи 168, с. 80. — У реченні про стежинку назвіть головні слова. Поставте до них питання. — Складіть речення за схемами. Запишіть їх у зошит. 3. Фізкультхвилинка. 4. Визначення речень, що відповідають схемам. — Прочитайте текст на дошці. Знайдіть речення, що відповідають схемам: — Запишіть ці речення. Здавна наш народ любив кожухи. Кожух символізував щастя, багатство. Вишивали кожухи червоним кольором. На спині обов'язково вишивали червоні підкови. Вони оберігали власника кожуха від біди. 5. Самостійна робота. Вправа 169, с. 80. — Спишіть речення, в якому є тільки головні слова. Підкресліть їх. IV. Домашнє завдання Вправа 170, с. 80. — Спишіть текст, вставляючи з довідки головні слова. | |
| |
Переглядів: 4969 | |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Звірі |
Всього коментарів: 0 | |