УРОК № 31 Тема: Усний твір за ілюстрацією та запитаннями за її змістом. Робота над інтонацією розповідних і питальних речень.Мета: Учити дітей складати твір за ілюстрацією та запитаннями; працювати над інтонацією розповідних і питальних речень; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте речення. Поясніть, які знаки ви поставили в них. Чому? — Прочитайте розповідні речення. III. Каліграфічна хвилинка О Ос Сі нь ли осінь В далекому лісі осінь килим ткала. — Складіть звукову модель слова осінь. Чому звуків в цьому слові менше, ніж букв? IV. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми будемо складати текст за малюнком. V. Основна частина уроку 1. Актуалізація опорних знань. — Відгадайте загадку. Голі поля. Мокне земля. Вітер гуляє — Лист облітає. Коли це буває? — А чи бували ви з сім'єю на прогулянці в осінньому лісі чи парку? — Що вам найбільше запам'яталося? — Послухайте, як описує осінь Катерина Перелісна. Золота осінь В парках і садочках На доріжки й трави Падають листочки Буро-золотаві. Де не глянь, навколо Килим кольористий, Віти напівголі, Небо синє чисте. Метушні немає, Тиша й прохолода. Осінь золотая Тихо-ніжно ходить. — Якою називає поетеса осінь? 2. Робота з підручником. Виконання вправи 140, с.68. — Чи така осінь зображена на малюнку? — Кого ще ви бачите на малюнку? — Що вони роблять? — Який підпис ви дібрали б до малюнка? — Прочитайте питання і дайте на них відповідь. — Складіть з відповідей текст. — Запишіть його в зошити (за допомогою учителя). 3. Фізкультхвилинка. Раз, два — дерева, Три,чотири — Вийшли звірі, П'ять, шість — Пада лист. Сім, вісім — Птахи в лісі. Дев'ять, десять — Це сунички Підвели червоні личка. (Н. Забіла) 4. Виконання вправи 141, с. 69. — Прочитайте вірш в особах. — Знайдіть у вірші розповідні речення. Поясніть розділові знаки. — Назвіть питальні речення. Читайте їх з правильною інтонацією. — Самостійно спишіть речення, що відповідають поданим схемам. (Перевірка виконання). 5. Вправа на розвиток вміння правильно інтонувати речення. — Прочитайте вірш, записаний на дошці. Гуси — Гуси, гуси, Де ви були? — В синім небі Між хмар пливли. — Де ж те небо? — Впало в воду. — А де вода? — Коло броду. — А де той брід? — А там, де ліс. — А де той ліс? — А там, де й ріс... (В. Підпалий) Повправляйтесь парами в правильному інтонуванні речень. — Прочитайте питальні речення. — Знайдіть речення із звертанням. 6. Виконання вправи 142, с. 69. — Прочитайте прислів'я, подані у вправі. — Про яку людину так кажуть? — Запишіть слово холодну, поділяючи його для переносу. VI. Підсумок уроку — Про які речення ми сьогодні говорили? — З якою метою їх вживають у мовленні? VII. Домашнє завдання Вправа 143, с. 69. — Прочитайте прислів'я. Про що вони? За зразком складіть питальні речення і запишіть | |
| |
Переглядів: 2112 | |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17 |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Всього коментарів: 0 | |