УРОК 31 Тема. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родиниМета: вчити учнів розпізнавати корисні навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини; розуміти необхідність ввічливого спілкування; виховувати прагнення виконувати правила ввічливого спілкування. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Уроки ввічливості». ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Загадка Якби не було його, Не сказав би нічого. (Язик) — Як ви вважаєте, що нам допомагає робити язичок? (Спілкуватися) — А чи існують певні закони спілкування? 2. Робота за підручником (С. 82) Учитель. На ваш настрій впливає спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами вашої родини. Відповідно на їх самопочуття також впливає спілкування з вами. Пам’ятайте правила ввічливого спілкування: • Зустрівши знайомих, привітайся. • Не перебивай співрозмовника. • Будь ввічливим. • Будь уважним до тих, хто навколо тебе. — Розгляньте малюнки на с. 82. Що роблять діти? Як така поведінка впливає на них? Укладіть речення. Орієнтовні відповіді • Юрко заважає Тарасикові гратися у піску, ламає його замок. Юрко сердитий, Тарасик засмучений. • Наталка забирає у Маринки м’яч. Обоє дівчаток у поганому настрої. • Сашко і Юля прощаються після прогулянки. Вони усміхнені й задоволені. • Сергійко зустрівся з Петриком. Хлопчики раді й щасливі. — Про які вчинки дітей ви можете сказати, що це добре, а це — погано? Висновок: наслідуй лише гарні вчинки. 3. Фізкультхвилинка СОВУШКА-СОВА Діти ходять по колу, промовляючи: Совушка-сова, велика голова, Сиділа, сиділа та й полетіла. Після цього діти розводять руки в сторони, починають ходити по класу і вимовляти «С-с-с». Вчитель плескає у долоні — діти сідають на місця. 4. Продовження роботи з підручником Учитель. На настрій впливають не лише вчинки, а й слова. Читання вірша Дмитра Білоуса «Звертання» (С. 83). — Як можна звернутися до тата? — Як можна звернутися до мами? — Як можна звернутися до дідуся? — Як можна звернутися до бабусі? — Розкажіть, як ви звертаєтесь до своїх рідних. А до друзів? — Як би ви хотіли, щоб зверталися до вас? 5. Робота в парах — Розгляньте малюнки. Хто до кого звертається? — Укладіть з товаришем діалог за малюнком. Уживайте ввічливі слова. Висновок: шануй людей — і тебе шануватимуть! 6. Робота в зошиті (С. 55 № 4) — Напишіть, як би ви хотіли, щоб до вас зверталися. 7. Робота з прислів’ям У чепурній оселі і життя веселе. — Як ви розумієте зміст прислів’я? — Які ще прислів’я, що відповідають темі нашого уроку, ви знаєте? 8. Підсумок уроку — Які правила ввічливого спілкування ви запам’ятали? — Які правила ввічливого спілкування ви виконуєте? — Наведіть приклади вчинків дітей, про які можна сказати, що це добре, а це — погано? — Які вчинки ви наслідуєте? — Як ви звертаєтесь до друзів? до членів сім’ї? до дорослих? — Як ви любите, щоб до вас зверталися друзі? дорослі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1521 | |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Природа навколо нас |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Спостереження та досліди |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |