💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Гори України

Урок 66

Тема. Гори України

Мета: дати учням поняття про гори України; учити знаходити гори на карті; розвивати уміння користуватися картою; виховувати любов до природи, інтерес до вивчення природи України.

ХІД УРОКУ

I . Організаційний момент

• Вправа «Погода»

— Яка зараз пора року?

— Який місяць?

— Яке число?

— Тепло чи холодно надворі?

— Який стан неба?

— Яка температура повітря?

— Чи були сьогодні протягом дня опади?

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Відгадайте загадку.

Носить бабка снігову шапку.

Кам'яні боки закутані в хмарки. (Гора)

Відгадавши загадку, учні розуміють, що урок буде присвячено горам.

III. Вивчення нового матеріалу

1 Робота за малюнками, фотографіями

— Що собою являють гори? (Піднесеність на рівнині, купа каменів та ін.)

— Які гори можуть бути? (Великі й маленькі)

— Для того щоб ознайомиться з горами ближче, розглянемо малюнки. Чи були ви в горах? (Відповіді дітей.)

— Які гори ви бачили? (Відповіді дітей.)

Наче друзі на мене чекають,

Щоб повідати тайни свої,

Дивосвіти мені відкривають

Гори — друзі найкращі мої...

2 Робота за картою України

— А тепер погляньте на карту України і визначте, які гори є на території нашої країни.

— Яким кольором позначаються гори на карті? (Коричневим)

— На території України є гори — Кримські й Карпатські. Кримські гори розташовані на півдні — на Кримському півострові, найвища їх точка — Роман-Кош, заввишки 1545 м. Карпатські гори розташовані на заході — найвища точка — Говерла, заввишки 2061 м.

Знайдіть Карпатські й Кримські гори на карті.

— Які гори розташовані найближче до нас?

— Знайдіть на карті найвищу точку Карпат. (Говерла)

— У якій частині України розташовані Карпатські гори? (У Західній)

— Де розташовані Кримські гори? (На півдні України)

— Які заввишки ці гори: високі, низькі, середні? (Низькі)

— Чим відрізняються Кримські й Карпатські гори? (Кримські гори — скелясті, а Карпати — вкриті лісами)

• Фізкультхвилинка

IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів

• Бесіда про значення гір

— Людина використовує гори? (Використовує.)

— Як саме вона їх використовує? (Добуває корисні копалини, займається скелелазінням.)

— Правильно, а так само людина може жити в горах, вирощувати рослини, пасти свійських тварин. У горах можуть бути прокладені дороги, але вони вузькі, тому їздити потрібно дуже обережно.

— Ще гори — чудове місце для відпочинку. У горах безліч санаторіїв, будинків відпочинку, туристичних баз. А ви відпочивали в горах?

— Гори — це пам'ятники природи, заповідники, у горах добувають корисні копалини.

V. Підсумок уроку

— Які гори є в Україні?

— Де вони розташовані?



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (05.08.2013)
Переглядів: 4137 | Рейтинг: 5.0/1
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]