Урок 66 Тема. Гори УкраїниМета: дати учням поняття про гори України; учити знаходити гори на карті; розвивати уміння користуватися картою; виховувати любов до природи, інтерес до вивчення природи України. ХІД УРОКУ I . Організаційний момент • Вправа «Погода» — Яка зараз пора року? — Який місяць? — Яке число? — Тепло чи холодно надворі? — Який стан неба? — Яка температура повітря? — Чи були сьогодні протягом дня опади? II. Повідомлення теми і мети уроку — Відгадайте загадку. Носить бабка снігову шапку. Кам'яні боки закутані в хмарки. (Гора) Відгадавши загадку, учні розуміють, що урок буде присвячено горам. III. Вивчення нового матеріалу 1 Робота за малюнками, фотографіями — Що собою являють гори? (Піднесеність на рівнині, купа каменів та ін.) — Які гори можуть бути? (Великі й маленькі) — Для того щоб ознайомиться з горами ближче, розглянемо малюнки. Чи були ви в горах? (Відповіді дітей.) — Які гори ви бачили? (Відповіді дітей.) Наче друзі на мене чекають, Щоб повідати тайни свої, Дивосвіти мені відкривають Гори — друзі найкращі мої... 2 Робота за картою України — А тепер погляньте на карту України і визначте, які гори є на території нашої країни. — Яким кольором позначаються гори на карті? (Коричневим) — На території України є гори — Кримські й Карпатські. Кримські гори розташовані на півдні — на Кримському півострові, найвища їх точка — Роман-Кош, заввишки 1545 м. Карпатські гори розташовані на заході — найвища точка — Говерла, заввишки 2061 м. Знайдіть Карпатські й Кримські гори на карті. — Які гори розташовані найближче до нас? — Знайдіть на карті найвищу точку Карпат. (Говерла) — У якій частині України розташовані Карпатські гори? (У Західній) — Де розташовані Кримські гори? (На півдні України) — Які заввишки ці гори: високі, низькі, середні? (Низькі) — Чим відрізняються Кримські й Карпатські гори? (Кримські гори — скелясті, а Карпати — вкриті лісами) • Фізкультхвилинка IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів • Бесіда про значення гір — Людина використовує гори? (Використовує.) — Як саме вона їх використовує? (Добуває корисні копалини, займається скелелазінням.) — Правильно, а так само людина може жити в горах, вирощувати рослини, пасти свійських тварин. У горах можуть бути прокладені дороги, але вони вузькі, тому їздити потрібно дуже обережно. — Ще гори — чудове місце для відпочинку. У горах безліч санаторіїв, будинків відпочинку, туристичних баз. А ви відпочивали в горах? — Гори — це пам'ятники природи, заповідники, у горах добувають корисні копалини. V. Підсумок уроку — Які гори є в Україні? — Де вони розташовані? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4137 | |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Всього коментарів: 0 | |