Урок 36 Тема. Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Пояснення поданого розв’язання задачі. Знаходження значень виразів та порівняння чиселМета: формувати в учнів уміння поновлювати деформований числовий ряд; продовжувати роботу щодо розвитку вмінь пояснювати розв’язання задачі; розвивати логічне мислення. Обладнання: предметні малюнки, нумераційна таблиця, картки для самостійної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1-й учень зачитує результати виразів з дужками завдання № 271. 2-й учень зачитує результати виразів без дужок завдання № 271. 3-й учень пояснює розв’язання задачі № 272. 2. Усні обчислення 1) Робота з таблицею першої сотні. • Назвати всі числа, в яких 4 десятки. • Назвати число, в якому 10 десятків. • Назвати «сусідів» числа 45, 20, 90, 60. 2) Назвати числа, яких не вистачає у ряді: 33, …, …, 36, …, …, 39, …, 41. 3) У кожної пташки — картки з числами. Допоможіть розташувати їх за порядком. 25 20 30 29 21 26 22 24 27 28 23 53 55 60 57 59 51 58 61 56 52 54 70 77 79 71 75 72 76 73 79 78 74 4) Робота за таблицею розрядів. Десятки Одиниці Діти вставляють числа: 55, 73, 89, 23, 45, 59, 28. II. Розвиток математичних умінь 1. Фізкультхвилинка 2. Усне виконання завдання № 273 3. Запис чисел під диктовку 33, 49, 81, 100, 98, 42. 4. Самостійна робота Виконання завдання № 274. 5. Перевірка роботи 6. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 275 Діти читають задачу. Роздивляються малюнок до задачі. Учитель звертає увагу на слова «стільки ж». Діти пояснюють, що знайшли першою дією. (Скільки залишилося пофарбувати.) Другою дією знайшли довжину. 2) Задача з логічним навантаженням. Порція овочевого салату з піцею коштує 10 гривень, а півпорції такого салату — 8 гривень. Скільки коштує піца? 7. Різнорівнева самостійна робота 1 рівень (сильніші діти) • Розв’язати задачу. Від одного міста до іншого на пасажирському потягу треба проїхати 18 годин, а на швидкому — на 5 годин менше. За який час пройдуть цю відстань швидкий і пасажирський потяги разом? • № 277 2 рівень • Розв’язати задачу. Скласти задачу за коротким записом. I — ? II — 8 }15 • № 276 3 рівень • Розв’язати задачу. З першого куща зібрали 12 помідорів, а з другого — на 5 помідорів менше. Скільки помідорів зібрали з другого куща? • Розв’язати приклади. 9 + 4 3 + 8 5 + 4 11 – 2 13 – 5 7 + 2 8. Гра «Запускаємо ракети» На дошці — малюнки трьох ракет. Змагаються діти трьох рядів. Треба з’єднати числа від більшого до меншого. Тоді ракета вважається запущеною. 15 22 61 54 86 1 8 34 37 91 25 44 35 77 12 33 11 23 45 71 21 42 99 66 55 67 81 41 69 99 11 34 32 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 56, № 278, № 279. | |
| |
Переглядів: 1874 | |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |