Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задачі на знаходження суми

Урок 2

Тема. Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задачі на знаходження суми

Мета: закріпити знання нумерації чисел у межах 20; перевірити знання учнів про утворення назв чисел другого десятка; повторити таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5 в межах 10; вправляти учнів у розв’язуванні задач на знаходження суми; розвивати логічне мислення учнів.

Обладнання: карточки для індивідуальної роботи, лічильний матеріал, предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація умінь учнів

1. Повторення таблиць додавання й віднімання 2 і 3

Діти грають у гру «Клубочок», декілька учнів в цей самий час працюють з картками для індивідуальної роботи.

2. Математичні ігри

1) Гра «Клубочок»

2) Гра «Я загадала число»

3. Перевірка робіт дітей, які працювали з картками

II. Узагальнення знань про нумерацію чисел у межах 20

1. Виконання завдання № 5

— Скільки ягід полуниці на малюнку?

— Скільки ягід малини?

— Скільки всього ягід?

2. Виконання завдання № 6

3. Виконання завдання № 7

Діти пояснюють, як отримали числа.

4. Практична робота (№ 8)

Діти кладуть на столі 10 паличок. Додають ще 4 палички.

— Скільки всього паличок?

Додайте до десяти паличок ще 8. Скільки отримали паличок?

5. Каліграфічна хвилинка

Діти прописують рядочок цифри 4 і рядочок цифри 5.

6. Виконання завдання № 9

Діти записують, скільки десятків та одиниць у числах.

7. Фізкультхвилинка

Загинаючи пальці, промовляємо слова:

Пальчик, пальчик, де ти був?

Із цим братцем (починаємо з мізинця)

В ліс ходив,

Із цим братцем

Борщ варив,

Із цим братцем

Кашу їв,

Ну, а з цим — пісню співав.

8. Виконання завдань № 11, 12 (усно)

— У кого більше грошей?

— Чому?

— Що потрібно зробити, щоб у Надійки стало стільки грошей, як у Михайлика?

9. Самостійна робота № 12

1 варіант виконує приклади верхнього рядка;

2 варіант виконує приклади нижнього рядка.

10. Перевірка роботи

III. Р озвиток математичних умінь. Р обота над задачами

1. Задача з логічним навантаженням

Лев, ведмідь, вовк, борсук та лисиця побували на прийомі в лікаря

Айболитя. Відомо, що лев потрапив на прийом раніше, ніж ведмідь, але пізніше від борсука; лисиця та борсук не стояли в черзі поруч, а вовк не стояв ні з борсуком, ні з левом, ні з лисицею. Хто за ким стояв у черзі?

2. Складання задач за малюнками, усне розв’язання

3. Розв’язання задачі № 13

Діти складають усно задачу. Після аналізу задачі розв’язання записують у зошитах.

4. Робота над задачею № 14

— Про що йдеться в задачі?

— Що в задачі відомо?

— Про що треба дізнатися?

Учитель на дошці записує коротку умову задачі.

Кленів — 6 д.

Каштанів — ? д., на 4 д. більше кленів.

Акацій — ? д., на 2 д. менше каштанів.

— Що спочатку знайдемо? (Кількість каштанів)

— Як?

— Що потім знайдемо? (Кількість акацій)

Діти записують у зошитах умову та розв’язання задачі.

1) 6 + 4 = 10 (д.) — кількість каштанів;

2) 6 – 2 = 4 (д.) — кількість акацій.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 5 № 15.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 2453 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
Українська народна казка «Лисичка та журавель»
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]