Урок 2 Тема. Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задачі на знаходження сумиМета: закріпити знання нумерації чисел у межах 20; перевірити знання учнів про утворення назв чисел другого десятка; повторити таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5 в межах 10; вправляти учнів у розв’язуванні задач на знаходження суми; розвивати логічне мислення учнів. Обладнання: карточки для індивідуальної роботи, лічильний матеріал, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація умінь учнів 1. Повторення таблиць додавання й віднімання 2 і 3 Діти грають у гру «Клубочок», декілька учнів в цей самий час працюють з картками для індивідуальної роботи. 2. Математичні ігри 1) Гра «Клубочок» 2) Гра «Я загадала число» 3. Перевірка робіт дітей, які працювали з картками II. Узагальнення знань про нумерацію чисел у межах 20 1. Виконання завдання № 5 — Скільки ягід полуниці на малюнку? — Скільки ягід малини? — Скільки всього ягід? 2. Виконання завдання № 6 3. Виконання завдання № 7 Діти пояснюють, як отримали числа. 4. Практична робота (№ 8) Діти кладуть на столі 10 паличок. Додають ще 4 палички. — Скільки всього паличок? Додайте до десяти паличок ще 8. Скільки отримали паличок? 5. Каліграфічна хвилинка Діти прописують рядочок цифри 4 і рядочок цифри 5. 6. Виконання завдання № 9 Діти записують, скільки десятків та одиниць у числах. 7. Фізкультхвилинка Загинаючи пальці, промовляємо слова: Пальчик, пальчик, де ти був? Із цим братцем (починаємо з мізинця) В ліс ходив, Із цим братцем Борщ варив, Із цим братцем Кашу їв, Ну, а з цим — пісню співав. 8. Виконання завдань № 11, 12 (усно) — У кого більше грошей? — Чому? — Що потрібно зробити, щоб у Надійки стало стільки грошей, як у Михайлика? 9. Самостійна робота № 12 1 варіант виконує приклади верхнього рядка; 2 варіант виконує приклади нижнього рядка. 10. Перевірка роботи III. Р озвиток математичних умінь. Р обота над задачами 1. Задача з логічним навантаженням Лев, ведмідь, вовк, борсук та лисиця побували на прийомі в лікаря Айболитя. Відомо, що лев потрапив на прийом раніше, ніж ведмідь, але пізніше від борсука; лисиця та борсук не стояли в черзі поруч, а вовк не стояв ні з борсуком, ні з левом, ні з лисицею. Хто за ким стояв у черзі? 2. Складання задач за малюнками, усне розв’язання 3. Розв’язання задачі № 13 Діти складають усно задачу. Після аналізу задачі розв’язання записують у зошитах. 4. Робота над задачею № 14 — Про що йдеться в задачі? — Що в задачі відомо? — Про що треба дізнатися? Учитель на дошці записує коротку умову задачі. Кленів — 6 д. Каштанів — ? д., на 4 д. більше кленів. Акацій — ? д., на 2 д. менше каштанів. — Що спочатку знайдемо? (Кількість каштанів) — Як? — Що потім знайдемо? (Кількість акацій) Діти записують у зошитах умову та розв’язання задачі. 1) 6 + 4 = 10 (д.) — кількість каштанів; 2) 6 – 2 = 4 (д.) — кількість акацій. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 5 № 15. | |
| |
Переглядів: 2577 | |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Охорона природного довкілля |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Всього коментарів: 0 | |