💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «День народження». Вимова і написання слова листопад

УРОК № 34

Тема: Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «День народження». Вимова і написання слова листопад

Мета: Учити складати усну розповідь за планом та малюнками; ознайомити з вимовою і написанням слова листопад', розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття дружби і поваги до друзів.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Повідомлення теми і мети уроку

III. Робота над складанням усної розповіді (за вправою 154)

1. Вступна бесіда.

— Чи святкуєте ви вдома Дні народження?

— Коли ви народилися?

— Як відбувається свято у вашій сім'ї?

— Що готує для вас мама?

— Кого ви запрошуєте на свято?

— Які подарунки вам дарують?

2. Слухання віршаЛ. Компанієць «Мої іменини».

 Рівно сім мені сьогодні Виповняється.

 Догодить мені сьогодні Всяк старається.

 Стеле мама скатертину З візерунками.

 Йдуть та йдуть до мене гості З подарунками.

 Розгорнув я всі пакунки,

 Глянув нишком:

 Хто приніс коня баского,

 Дехто — книжку.

 Шоколаду-мармеладу —

 Не злічити!

 Іменинникам насправді Гарно жити!..

 Край віконця сіла пташечка Крилата:

 — Ой, з порожніми руками Я на свято!

 Ані кухні я не маю,

 Ні комори,

 Наді мною тільки небо Неозоре.

 Тож нічого не печу І не варю я,—

 Я хлопчині щиру пісню Подарую!

— Який найкращий подарунок отримав хлопчик?

3. Розгляд малюнка на с. 74.

— Розгляньте малюнок. Хто святкує День народження? Дайте ім'я дівчинці.

— Хто прийшов її привітати? Дайте дітям імена.

— Чим застелений святковий стіл? Які страви запропонують гостям?

4. Складання розповіді за планом.

Учні будують зв'язні тексти, користуючись питаннями, поданими в підручнику.

5. Словесне оцінювання.

IV. Фізкультхвилинка

Із дому вирушаєм —

Нам сонечко сія.

До друзів поспішаєм І ми, і ти, і я!

V. Узагальнення і систематизація знань

1. Колективна робота. Вправа 155, с. 75.

— Яка зараз пора року?

— Назвіть осінні місяці.

— Складіть звукову схему назви першого осіннього місяця.

— Розшифруйте ребус.

2. Самостійне виконання вправи 156, с. 75.

— Спишіть речення про листопад.

— Чому цей місяць так називається?

— Запишіть тричі слово листопад і запам'ятайте його написання.

3. Робота в парах. Усне виконання вправи 157, с. 76.

4. Узагальнення вивченого про різні види речень за таблицею, вміщеною у вправі 158, с. 76.

— Які бувають речення?

— З якою метою вони вживаються в мовленні?

— Коли в кінці речень ставиться знак оклику?

VI. Підсумок уроку

VII. Домашнє завдання

Вправа 160, с. 77.

— Випишіть розповідні речення.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1889 | Рейтинг: 0.0/0
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут...
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка»
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Дещо з історії
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]