УРОК № 34 Тема: Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «День народження». Вимова і написання слова листопадМета: Учити складати усну розповідь за планом та малюнками; ознайомити з вимовою і написанням слова листопад', розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття дружби і поваги до друзів. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Повідомлення теми і мети уроку III. Робота над складанням усної розповіді (за вправою 154) 1. Вступна бесіда. — Чи святкуєте ви вдома Дні народження? — Коли ви народилися? — Як відбувається свято у вашій сім'ї? — Що готує для вас мама? — Кого ви запрошуєте на свято? — Які подарунки вам дарують? 2. Слухання віршаЛ. Компанієць «Мої іменини». Рівно сім мені сьогодні Виповняється. Догодить мені сьогодні Всяк старається. Стеле мама скатертину З візерунками. Йдуть та йдуть до мене гості З подарунками. Розгорнув я всі пакунки, Глянув нишком: Хто приніс коня баского, Дехто — книжку. Шоколаду-мармеладу — Не злічити! Іменинникам насправді Гарно жити!.. Край віконця сіла пташечка Крилата: — Ой, з порожніми руками Я на свято! Ані кухні я не маю, Ні комори, Наді мною тільки небо Неозоре. Тож нічого не печу І не варю я,— Я хлопчині щиру пісню Подарую! — Який найкращий подарунок отримав хлопчик? 3. Розгляд малюнка на с. 74. — Розгляньте малюнок. Хто святкує День народження? Дайте ім'я дівчинці. — Хто прийшов її привітати? Дайте дітям імена. — Чим застелений святковий стіл? Які страви запропонують гостям? 4. Складання розповіді за планом. Учні будують зв'язні тексти, користуючись питаннями, поданими в підручнику. 5. Словесне оцінювання. IV. Фізкультхвилинка Із дому вирушаєм — Нам сонечко сія. До друзів поспішаєм І ми, і ти, і я! V. Узагальнення і систематизація знань 1. Колективна робота. Вправа 155, с. 75. — Яка зараз пора року? — Назвіть осінні місяці. — Складіть звукову схему назви першого осіннього місяця. — Розшифруйте ребус. 2. Самостійне виконання вправи 156, с. 75. — Спишіть речення про листопад. — Чому цей місяць так називається? — Запишіть тричі слово листопад і запам'ятайте його написання. 3. Робота в парах. Усне виконання вправи 157, с. 76. 4. Узагальнення вивченого про різні види речень за таблицею, вміщеною у вправі 158, с. 76. — Які бувають речення? — З якою метою вони вживаються в мовленні? — Коли в кінці речень ставиться знак оклику? VI. Підсумок уроку VII. Домашнє завдання Вправа 160, с. 77. — Випишіть розповідні речення. | |
| |
Переглядів: 1889 | |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Дещо з історії |
Всього коментарів: 0 | |