УРОК № 40 Тема: Урок перевірки вмінь, набутих за розділом «Речення»Мета: Перевірити знання учнів з теми «Речення»; вміння визначати типи речень, встановлювати межі речень, знаходити головні слова, встановлювати зв'язок слів у реченні; розвивати пам'ять, увагу; виховувати самостійність, працьовитість. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Повідомлення теми і мети уроку III. Виконання перевірної роботи 1. Речення складається із .... 2. Речення виражає.... 3. За метою висловлювання речення бува- ЮТҐЬЬ • ••• * 4. Підкресли головні слова у реченнях. Ліс зустрічає гостей привітним шумом. Через море додому повертались лелеки. 5. Визнач, скільки речень у тексті. У Івасика є сестричка її звати Оленка хлопчик любить свою сестричку він зробив для неї іграшковий посуд. 6. Прочитай. Підкресли у тексті спонукальні речення. Скоро настане зима. Землю засипле снігом. Голодно буде пташкам. Давайте допоможемо їм. Розвісьте годівнички в саду. Накришіть туди хліба, насипте насіння. Пташки будуть вдячні вам. 7. Встанови зв 'язок слів у реченні. На нивах блищить золота пшениця. Пшениця (що робить?)...; пшениця (яка?)...; блищить (де?)... . 8. Пошир речення іншими словами, запиши його. Співає пташка. 9. Склади із слів речення. Запиши їх. З, Петрик, їхав, трамваєм, мамою. Бабуся, у, зайшла, старенька, трамвай. Місцем, Петрик, поступився, їй. IV.Підсумок уроку. — Яке завдання виявилося для вас найважчим? | |
| |
Переглядів: 1405 | |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |