Показано матеріалів: 211-220
УРОК № 50 Тема: Вживання великої букви у кличках тваринМета: Закріпити вміння правильно вживати у мовленні та писати клички тварин, а також імена людей; удосконалювати вміння працювати з текстом, ділити його на частини, добирати заголовок; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до тварин, інтерес до читання. |
УРОК № 49 Тема: Велика буква у кличках тваринМета: Учити дітей писати клички тварин з великої букви; розрізняти назви тварин та їх клички; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до тварин. |
УРОК № 48 Тема: Урок розвитку мовлення. Розповідь за серією малюнків «Друзі птахів»Мета: Учити дітей складати розповідь за серією малюнків; закріпити знання про текст і його будову; розвивати зв'язне мовлення: виховувати бажання допомагати птахам взимку. |
УРОК № 47 Тема: Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людейМета: Формувати в учнів уміння писати з великої букви імена, по батькові та прізвища людей; закріплювати вміння правильно писати слова, правопис яких треба запам'ятати; розвивати мовлення; виховувати любов до України, бажання читати. |
УРОК № 46 Тема: Узагальнюючий урок про слова-назви предметівМета: Закріпити знання про слова-назви предметів; засвоювати вимову і правопис нових слів; виховувати культуру мовлення. |
УРОК № 45 Тема: Урок розвитку мовлення. Удосконалення тексту шляхом заміни слів контекстними синонімамиМета: Закріпити знання про слова, що означають назви предметів; учити удосконалювати текст шляхом заміни слів контекстними синонімами; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. |
УРОК № 44 Тема: Змінювання слів-назв предметів за зразками: один— багато. Вимова і написання слів календар, ясен, черевикиМета: Учити змінювати слова за зразком: один — багато; закріплювати вміння розрізняти слова, які означають один предмет і слова, які означають багато предметів; удосконалювати навички каліграфічного письма; розвивати зв'язне мовлення, поглиблювати словниковий запас; виховувати любов до природи. |
УРОК № 43 Тема: Уявлення про один предмет і багато предметів. Словниково-логічні вправиМета: Ознайомити учнів з формами іменників в однині і множині (без уживання термінів); розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас; нагадати правила користування побутовими електроприладами. |
УРОК № 42 Тема: Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що?Мета: Учити розпізнавати слова-назви предметів за питаннями хто? що?; закріплювати знання про слова-назви предметів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов і шану до хліба. |
УРОК № 41 Тема: Уявлення про слова — назви предметів. Вимова і написання слова портфельМета: Дати уявлення про слова-назви предметів; учити спостерігати за лексичним значенням слова; учити ставити питання до назв предметів і назв істот; закріпити вимову і написання слова портфель; розвивати спостережливість, увагу; виховувати працелюбність. |