УРОК № 45 Тема: Урок розвитку мовлення. Удосконалення тексту шляхом заміни слів контекстними синонімамиМета: Закріпити знання про слова, що означають назви предметів; учити удосконалювати текст шляхом заміни слів контекстними синонімами; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте, як ви змінили слова, щоб кожне з них означало один предмет. Скільки назв предметів вжито у вірші? Як пишеться слово шістнадцять? III. Каліграфічна хвилинка К Кк ко зал ковзани Катруся любить кататися на ковзанах. — Поділить слово ковзани на склади. IV. Основна частина уроку 1. Робота з підручником. Виконання вправи 205, с. 96. Добір слів, близьких за значенням. — Запишіть відповіді на запитання. — Чи одну й ту ж людину називають ці слова? На які питання вони відповідають? — Ким ви будете в кінотеатрі? На концерті? — Тобто одну людину можна назвати різними словами. 2. Розвиток усного мовлення. А як називає вас мама? — А якими словами ви можете назвати маму? — Розкажіть про свою маму, використовуючи ці слова, щоб уникнути повторення. 3. Робота над віршем Н. Забіли «Черепаха». — Послухайте уважно вірш і скажіть, якими словами поетеса замінює слово черепаха? (Звір, вона, боягузка). На грядці, де росла редиска, Сидить якийсь незнаний звір: На спині в нього чорна миска І ніжки висунулись з дір. Та це ж, звичайно, черепаха! І як вона прийшла сюди? Ой черепахо-бідолахо, Ти ж тут загинеш без води!.. А ми цю чорну боягузку, Що вся сховалась під щитом, Мерщій загорнемо у хустку І понесем усі гуртом. І примчимо єдиним махом В кущі до річки, до води. Отут спокійно, черепахо, Живи й далеко не ходи! 4. Фізкультхвилинка. 5. Робота над удосконаленням тексту. Вправа 208, с. 97. — Прочитайте текст. Які недоліки ви в ньому знайшли? — Які слова в тексті повторюються? Замініть деякі з них, щоб уникнути повтору. — Запишіть удосконалений текст. Перевірка виконаного. — Доберіть заголовок до тексту. — Чому в кінці останнього речення стоїть знак оклику? Яке це речення за метою висловлювання? 6. Письмо з пам'яті. Вправа 207, с. 97. — Прочитайте виразно вірш. — Що означають слова неминуче, з хвилини на хвилину? — Вивчіть вірш та запишіть його з пам’яті. — Перевірте написане. V. Підсумок уроку — Що навчилися робити на сьогоднішньому уроЦі? VI. Домашнє завдання Вправа 209, с. 97. — Прочитайте і спишіть вірш. Підкресліть назви предметів. | |
| |
Переглядів: 1585 | |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Різноманітність рослин |
Всього коментарів: 0 | |