УРОК № 44 Тема: Змінювання слів-назв предметів за зразками: один— багато. Вимова і написання слів календар, ясен, черевикиМета: Учити змінювати слова за зразком: один — багато; закріплювати вміння розрізняти слова, які означають один предмет і слова, які означають багато предметів; удосконалювати навички каліграфічного письма; розвивати зв'язне мовлення, поглиблювати словниковий запас; виховувати любов до природи. Обладнання: Картки з зображеннями птахів. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте, які речення ви склали з слів. — Назвіть слова, які означають багато предметів. III. Актуалізація опорних знань — Що ви можете розказати про слова, що означають назви предметів? — Пограємо в гру «Впіймай слово». Коли ви почуєте слово, що означає один предмет, плесніть в долоні один раз. Коли почуєте слово, що означає багато предметів, плесніть в долоні тричі. Жуки дзижчать в садочку літом, По стежці жабка — плиг та плиг! Жоржини квітнуть жовтим цвітом, Кружляють бджоли біля них. Зима морозяна надворі, Замети білі на землі. Зоріють в небі ясні зорі. Заснули зайчики малі. Дивись, який новий годинник Висить на стінці нині в нас. Усі години та хвилини Ми вивчили, щоб знати час. (Н. Забіла) IV. Повідомлення теми і завдань уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати слова, що означають назви предметів, змінюватимемо їх за зразком: один — багато. V. Сприймання та усвідомлення матеріалу. 1. Каліграфічна хвилинка. я се се се ле ле ле че че ре ре ясен календар черевики — Поставте наголос в словах. — Складіть звукову схему слова ясен. — Поділіть всі слова на склади. — Чи всі слова можна перенести? Чому? 2. Колективна робота. Виконання вправи 201. — Прочитайте виразно лічилку. — Знайдіть пояснення слова причілок. — Випишіть з лічилки назви предметів, які відповідають на питання хто? — Які з цих слів означають один предмет, а які багато? 3. Самостійна робота. Зміна слів за зразком. Вправа 202, с. 94—95. Перевірка виконання. 4. Фізкультхвилинка. 5. Робота в парах. Виконання вправи 203, с. 95. — Прочитайте текст. — Про що ви з нього дізналися? — Перелічіть назви птахів, які зустрілися в тексті. — На які питання відповідають ці слова? — Попрацюйте в парах. Запишіть слова за зразком. — Перевірте роботи один у одного. Вкажіть товаришу на помилку. VI. Узагальнення і систематизація знань 1. Гра «М'яч передавай — багато предметів називай». Перший гравець називає предмет і передає м'яч другому. Другий гравець повинен взяти м'яч і назвати це слово в множині. Передаючи м'яч іншому, сказати своє слово в однині, і так далі. 2. Творчий диктант. — Я буду диктувати слова, що означають один предмет, а ви будете записувати в зошит слова, що означають багато предметів. Учитель диктує: гай, сад, дитина, вчитель. Діти записують: гаї, сади, діти, вчителі. 3. Розгадування ребусу на с. 95. VII. Підсумок уроку Що ми сьогодні вивчали? VIII. Домашнє завдання Вправа 205. — Виділені слова змініть так, щоб кожне з них означало один предмет. Запишіть. | |
| |
Переглядів: 1579 | |
Ліплення з пластиліну звірят |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Всього коментарів: 0 | |